מוטורולה מוביליטי חוזרת לישראל

החברה, שבעבר הייתה יצרנית הסלולר השנייה בגודלה בעולם, שבה לשוק המקומי עם שני מכשירים חדשים, שישווקו על ידי יורוקום

עולה לישראל. ה-Moto X Play של מוטורולה

קבוצת יורוקום, בבעלות אילן גרינבוים, תחל לשווק את מוצרי מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) בישראל, לאחר שקיבלה את הזיכיון הרשמי מיצרנית הסלולר שבבעלות לנובו (Lenovo).

יורוקום תשווק, תחילה בחנויות הפרטיות ובהמשך גם באמצעות מפעילות הסלולר, שני מכשירים. אחד מהם הוא Moto G, שיעלה 1,200 שקלים. מדובר במכשיר עמיד למים למשך חצי שעה עד עומק של 1 מטר, עם מסך 5 אינץ' ברזולוציית HD. הוא בעל מעבד מרובע ליבות Snapdragon 410 של קוואלקום (Qualcomm), זיכרון עבודה של 1 ג'יגה-בייט ונפח אחסון של 16 ג'יגה-בייט. המכשיר כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס, מצלמה של 13 מגה-פיקסל וסוללת 2470 מילי-אמפר לשעה.

המכשיר הנוסף הוא Moto X Play, שיעלה 2,300 שקלים. הוא מגיע עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית FHD, מעבד מרובע ליבות Snapdragon 615, זיכרון עבודה של 2 ג'יגה-בייט ונפח אחסון של 16 או 32 ג'יגה-בייט, עם אפשרות הרחבה בכרטיס זיכרון. המצלמה שלו היא באיכות 21 מגה-פיקסל והסוללה בנפח 3630 מילי-אמפר לשעה.

בעבר הייתה מוטורולה יצרנית הסלולר השנייה בגודלה בעולם, אך כמו חברות נוספות – נוקיה (Nokia) ובלקברי (Blackberry), למשל – לא השכילה להגיב למהפכת ה-iPhone של אפל (Apple), שפרצה ב-2007. מאז היא צנחה לתחתית הטבלה וחטיבת הסלולר שלה הופרדה משאר עסקיה והפכה למוטורולה מוביליטי, שנמכרה לגוגל, ובשנה האחרונה זו מכרה אותה ללנובו.

זמן מה לאחר שמוטורולה מוביליטי הופרדה ממוטורולה, מוצריה נמכרו בארץ רק בחנויות פרטיות או יבואנים פרטיים, ולא אצל מפעילות הסלולר, עד שמכשיריה נעלמו לחלוטין ממפת המותגים הניידים בישראל. עם זאת, היא ייצרה במהלך השנים האחרונות מכשירים בטווחי מחיר שונים, שהתחרו בשוק המכשירים האנדרואידיים בשווקים מתפתחים וב-"נמל הבית" שלה – ארצות הברית.

כעת, לאחר שנים שמכשיריה לא שווקו בארץ, יורוקום תעשה זאת ובוודאי תזכה לרוח גבית מלנובו. לאחר רכישתה את יצרנית הסלולר, מעוניינת היצרנית הסינית לחדור לכמה שיותר שווקים ברחבי העולם, בייחוד לאור המותג החזק שהיא נושאת בזכות חומרת המחשבים שלה, ורוצה להיכנס לתחום הסלולר עם מותג ידוע. המותג שלה אמנם חבוט משהו, אבל בעל מוניטין של מוצרים בעלי חומרה איכותית וטכנולוגיות מתקדמות. כמו כן, יש ללנובו פטנטים רבים בתחום המכשירים הניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים