אינוקום תפיץ פתרון הגנה והצפנת נתונים בענן של CipherCloud

על פי תומר פרי, מנכ"ל אינוקום, "הפתרון מאפשר לכל גוף פיננסי שרוצה להוציא שירותי מחשוב לענן וחושש מלחשוף נתונים באפליקציות CRM או אחרות את הבטחון לא לחשוף את הנתונים שלו"

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום. צילום: קובי קנטור

אינוקום מקבוצת אמן תייצג את CipherCloud האמריקנית, אשר פיתחה פתרון המצפין נתונים בזמן אמת לפני העלאתם לענן.

הדבר רלוונטי בין היתר לעולם הבנקאות הישראלי, כאשר לא מכבר אישר המפקח על הבנקים להעביר תשתיות ויישומים לענן, תחת הנחיות מפורטות בנושא ניהול סיכונים. בשל רגישות המידע, פירט המפקח שורה של הנחיות בנוגע לניהול המידע בענן, סוגי המידע הניתנים לשמירה בענן והנחיות בנושא הגנה ממתקפות סייבר והצפנת נתונים. עיקר הרגולציה עוסק במניעת דליפה של נתונים תוך כדי העלאת חומר בנקאי לענן הנמצא מחוץ לישראל, בין היתר באמצעות הצפנה.

"הפתרון של CipherCloud מותאם באופן מלא לפתרונות Salesforce," אומר תומר פרי, מנכ"ל אינוקום. "הוא מאפשר לכל גוף פיננסי או ממגזרים אחרים שרוצה להוציא שירותי מחשוב לענן וחושש מלחשוף נתונים באפליקציות CRM או אחרות את הביטחון לא לחשוף את הנתונים שלו".

הפתרון משמש כ-GateWay המצפין נתונים בזמן אמת לפני שליחתו לסביבת הענן באמצעות מנוע SSE (ר"ת Searchable Strong Encryption), כך שהם בלתי נראים בסביבת הענן ללא מפתחות ההצפנה הייעודיים. הנתונים מפוענחים רק כאשר משתמש מורשה מאחזר את המידע מתוך סביבת הענן ומחדיר את מפתחות ההצפנה. המפתחות השונים שמורים מקומית ולעולם לא עוזבים את אתר המשתמש, והם גם אינם משותפים עם ספק שירותי הענן. המערכת גם יודעת לבצע שימוש במפתחות מסוג token, תוך שהם מחליפים נתונים רגישים במידע מקביל שאינו רגיש. בנוסף לכך, ה-CipherCloud מכיל פתרונות למניעת אובדן נתונים וניטור וזיהוי נוזקות בסביבות ענן.

"עם הפתרון של CipherCloud נוכל לספק למערכת הבנקאית בישראל ולארגונים רגישים נוספים, את היכולת לשמור על המידע באתרים מרוחקים תוך שמירה על רמה גבוהה של אבטחת מידע," אמר פרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים