רד-האט רכשה את Ansible תמורת 150 מיליון דולר

הנרכשת היא יצרנית פתרונות למיכון פעילות ה-IT ולתחום ה-DevOps ● ברד-האט מעוניינים להסתייע ברכישה על מנת ליצור "IT ללא חיכוך"

נרכשת. Ansible

רד-האט (Red Hat) הודיעה כי רכשה את Ansible, יצרנית פתרונות למיכון פעילות ה-IT ולתחום ה-DevOps. לפי דיווחים, עומד סכום העסקה על 150 מיליון דולר. במסגרת העסקה תקלוט רד-האט את 50 עובדי Ansible ותצרף את המוצרים שהיא מציעה לפורטפוליו פתרונות הענן ההיברידי וניהול ה-IT שלה.

Ansible הוקמה לפני כשנתיים בידי סעיד זיואני, בעל רקע של 10 שנות עבודה ברד-האט כמנהל חשבונות לקוח, וטים גרלה, שהתמחה בתחום יישומי תשתית. מעט לאחר הקמתה זכה הפרויקט שלה להיכלל ברשימת עשרת הפרויקטים המובילים המבוצעים בקוד הפתוח ב-2014. כן נכללה החברה השנה ברשימת ספקיות ה-DevOps המבטיחות של גרטנר (Gartner). מספר הלקוחות שלה עומד על כ-500, מהם כ-20 מרשימת הפורצ'ן 100 (Fortune 100).

הפתרונות שמציעה Ansible לא דורשים שימוש בסוכני תפעול והתקנה, וכן לא כישורי פיתוח מיוחדים. זאת, במטרה להסיר מחסומים בכל מה שקשור לתחום מיכון ה-IT.

בפנייה של זיואני ללקוחות שפורסמה באתר החברה הוא כתב שהרכישה לא צריכה להפתיע אף אחד. "אידיאולוגיית הקוד הפתוח של שתי, ההתאמה הטכנולוגית, הרקע בקוד פתוח של ההנהלה הביצועית והאימוץ המהיר של Ansible בארגונים מתאימים לרד-האט", לדבריו.

"הרכישה של Ansible עוזרת לרד-האט לעשות צעד משמעותי קדימה במטרתנו ליצור 'IT ללא חיכוך'", אמר ג'ו פיצג'רלד, סגן נשיא לניהול בחברה הרוכשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים