AllCloud תשווק את מערכת ה-ERP של Priority בענן AWS

הקבוצה היא הראשונה בישראל שתציע את המערכת בענן Amazon Web Services ● פתרונות התוכנה העסקיים הינם פרי פיתוח של Priority Software, המפתחת חבילת ERP מלאה ואינטגרטיבית

AllCloud

קבוצת AllCloud, הגוף העסקי בישראל שמתמקד בפתרונות מחשוב ענן מקצה לקצה, התמנתה למשווקת מערכת ה-ERP של Priority, ותציע פתרון ייחודי מאובטח בענן AWS (ר"ת Amazon Web Services).

קבוצת AllCloud כוללת את החברות אימיינד (Emind) המספקת תשתיות ענן, בלאט-לפידות, שותפת פלטינום הראשונה בישראל של Salesforce, וכמו כן פעילות ERP המיועדת למגוון רחב של מגזרים במשק הישראלי.

פתרונות התוכנה העסקיים של Priority, הינם פרי פיתוח של Priority Software, חלוצה בתחום פתרונות ה-ERP , המפתחת חבילת ERP מלאה ואינטגרטיבית.

פתרון Priority מתאפיין ברמת גמישות גבוהה ובכך שהתוכנה קלה ליישום, לשימוש ולתחזוקה. כיום, יותר מ- 7,000 חברות ב-40 מדינות בעולם מסתמכות על פתרונות Priority לניהול יומיומי של הארגון. Priority מקפידה על חדשנות טכנולוגית, דוגמת תמיכה מלאה במכשירים ניידים ועבודה בענן.

AllCloud היא הראשונה בישראל שתציע את Priority בענן AWS. לשם כך הוקם באימיינד אזור מנוהל ומאובטח 24/7, ברמת ביצועים גבוהים ואבטחה קפדנית מאוד עם התרעות מיידיות.

קבוצת AllCloud תבצע גם את הטמעות Priority אצל הלקוחות, באמצעות צוות הטמעה מקצועי המונה למעלה מעשרה מיישמי Priority בעלי ניסיון מצטבר של מאות פרויקטים.

רמת שביעות רצון גבוהה

יוסי פרנקל, נשיא קבוצת AllCloud, אומר כי "הפתרון שלנו להתקנת Priority בענן AWS, עם הטמעה, שירותים מקצועיים ואבטחה ברמה הגבוהה והמחמירה ביותר, הינו ייחודי ונותן מענה לאלה שעד היום נמנעו ממעבר לענן. בנוסף, הפתרון של AllCloud כולל התממשקות מלאה למגוון יישומים, וביניהם מערכות ה-CRM של Salesforce. לאור העניין הרב בשוק, אנו מצפים כי לקוחות רבים ישקלו בחיוב את פתרון הענן שמציעה AllCloud".

לדברי מנכ"ל Priority Software, אנדרס ריכטר, "אנו שמחים על שיתוף פעולה זה, המאפשר להרחיב עוד את ערוצי השיווק של Priority ואת השימוש בפתרון הענן שלנו. נכון להיום, כ-1,000 לקוחות Priority כבר בענן, ומדווחים על רמת שביעות רצון גבוהה. היתרונות שמציע המעבר הינם ברמת הנוחות ושחרור מצורך בצוותי תחזוקה או חדרי שרתים בארגון, נגישות גבוהה למערכת ועוד. החיבור עם AllCloud יספק פתרון מקיף ללקוחות עסקיים, ואפשרות ליהנות מהפתרון המקצועי של Priority בניהול המערכות השונות של הארגון ביעילות ובסנכרון מלא".

הראל יפהר, מנכ"ל AWS ישראל, מוסיף כי "משמח לראות את AllCloud תומכת בפתרונות ERP של Priority בענן AWS. אנו רואים מגמה גוברת של גופי אנטרפרייז המעבירים מערכות ליבה ERP שלהם לענן, ותמיכת AllCloud בלקוחות אלה תעזור להאיץ את אימוץ הענן בישראל וברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים