טושיבה תשלב טכנולוגיות של N-trig הישראלית במחשב נייד חדש מתוצרתה

המחשב, Satellite U505, מיועד לשוק הצרכנים הכללי, ומופעל על ידי חלונות 7 ● יש לו מסך 13.3 אינץ', ומחירו ינוע בין 679 ל-799 דולרים

טושיבה (Toshiba) תשלב טכנולוגיית מולטי-טאץ' (Multi Touch) של החברה הישראלית N-trig במחשב החדש שלה – Satellite U505. המחשב החדש הוא אחד הראשונים בעולם לספק טכנולוגיית מולטי-טאץ' (מגע רב-אצבעי במסך), במחשבים ניידים המיועדים לשוק הצרכני הכללי. הוא מופעל על ידי חלונות 7 (Windows 7), מצויד במסך 13.3 אינץ' ועלותו נעה בין 679 ל-799 דולרים (בהתאם לרכיבים).

Satellite U505 הוא המחשב הנייד הראשון לשוק הצרכנים הכללי שבו משולבת טכנולוגיה של N-trig. ההסכם בין החברה הישראלית לבין טושיבה מצטרף לשיתופי פעולה של N-trig עם יצרני מחשבים נוספים, דוגמת לנובו (Lenovo), דל (Dell) ו-HP.

עמיחי בן דוד, מנכ"ל N-trig, אמר, כי "החזון של טושיבה בבניית מחשב לשוק הצרכן הכללי, המשולבות בו יכולות מולטי-טאץ' מתקדמות, ישנה באופן מוחלט את הדרך שבה צרכנים, בכל הגילאים, ישתמשו במחשב הנייד האישי שלהם". לדבריו, "באמצעות הפתרון שלנו, יש לצרכנים שלל אפשרויות לשימוש במחשב – ממשחקים דרך ציור ישירות על המסך ועד כתיבת אי-מיילים ותזכורות בכתב יד. אנו מאמינים, כי שימוש כה אינטואיטיבי במחשב יהפוך בשנים הקרובות לסטנדרט עולמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים