כלי חדש בטוויטר מוצא את הציוצים הטובים ביותר
Moments, שנראה כמו מגזין, מותאם לאנדרואיד, ל-iOS ולווב ● מטרתו היא להחזיר גולשים שעזבו את הרשת החברתית ולמשוך אליה קהלי יעד נוספים
הכירו את Moments – כלי חדש שהשיקה טוויטר (Twitter), שמחפש את הציוצים הטובים והמעניינים ביותר ומביא אותם אל המסכים שלנו.
מדובר בגלגול של פרויקט Lightning, שכעת יוצא אל העולם הרחב. הוא סוקר אחר הציוצים המצטיינים באותו היום ומפרסם אותם במדור חדש באפליקציה של החברה – באנדרואיד (Android), ב-iOS וברשת. הכלי נראה כמו מגזין ופועל גם אם לא עקבתם מעולם אפילו אחרי צייצן אחד.
טוויטר, שממשיכה להשתרך הרחק מאחורי פייסבוק (Facebook), מכוונת בכלי החדש בעיקר לשני קהלי יעד: לכאלה שנטשו את הרשת החברתית ולאחרים שטרם הצטרפו אליה. החברה ניסתה במשך כעשרת החודשים האחרונים ללמוד מה הגולשים הממוצעים רוצים לקרוא או לראות בטוויטר.
לדברי מאד'ו מות'וקומר, מנהל המוצר Moments, "אנחנו מחפשים אנשים שניסו את טוויטר ו-ויתרו, או כאלה שהשתמשו ברשת החברתית, יודעים שיש בה תוכן מעניין אבל מסיבה זו או אחרת, הניסיון שלהם בטוויטר לא טוב כמו של אחרים".
Moments מושק זמן קצר לאחר שפורסם שג'ק דורסי, המייסד במשותף של טוויטר, ישוב להיות המנכ"ל שלה.
תגובות
(0)