מיקרוסופט תפתח השבוע חנות מותג ראשונה

על פי ההערכות, החנות הראשונה, ב-Fashion Square Mall שבסקוטסדייל, אריזונה, תיפתח במקביל להשקה הרשמית של חלונות 7, ביום ה' הקרוב ● עד כה שמרה מיקרוסופט על התוכניות להקמת רשת החנויות בחשאיות מוחלטת, ודוברת החברה הסכימה רק לאשר, כי הפתיחה מתוכננת "לסתיו הקרוב"

חנות המותג הראשונה של מיקרוסופט (Microsoft) תיפתח ככל הנראה בימים הקרובים – בניסיון לתת מענה לחנויות המצליחות של אפל (Apple) המתחרה. על פי ההערכות, החנות הראשונה, ב-Fashion Square Mall שבסקוטסדייל, אריזונה, תיפתח השבוע – במקביל להשקה הרשמית של מערכת ההפעלה החדשה חלונות 7, ביום ה' הקרוב. החנות החדשה עדיין סגורה, אך מי שהצליחו להציץ דרך דלת שנפתחה לרגע מדווחים כי הכל מוכן כבר לקבל את פניהם של הלקוחות הראשונים: האורות דולקים, הסחורה מסודרת על המדפים וצגי הענק שנתלו לאורך הקירות כבר מרצדים.

עד כה שמרה מיקרוסופט על התוכניות להקמת רשת החנויות בחשאיות מוחלטת, ודוברת החברה הסכימה רק לאשר, כי הפתיחה מתוכננת "לסתיו הקרוב". עם זאת, מנכ"ל החברה, סטיב באלמר, רמז ביום ו' שהפתיחה קרובה – אם כי גם הוא סירב לנקוב בתאריך מדויק. "נפתח כמה חנויות, ננסה לשפר ואז נפתח חנויות נוספות", אמר באלמר באירוע שנערך בבוסטון. "הקשר הישיר עם הלקוחות חשוב לנו מאוד, אנו רוצים להמחיש להם מה ניתן לעשות" הוסיף מנכ"ל מיקרוסופט.

מיקרוסופט הודיעה לראשונה על כוונתה להקים רשת של חנויות מותג בחודש פברואר האחרון. החנויות אמורות להיות דומות לחנויות אפל ומיקרוסופט אף שכרה מנהל בכיר בוול-מארט (Walmart) לשעבר כדי לפקח על הקמת החנויות. בחודש יוני אמר מנהל התפעול הראש של מיקרוסופט, כי החנויות ייפתחו "בסמוך מאוד" לחנויות אפל, אך לפחות במקרה של החנות הראשונה בסקוטסדייל, חנות אפל הקרובה ביותר נמצאת במרחק של קילומטרים רבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים