CTV למען הקהילה: גיוס תרומות למימון ארוחות חג לקשישים ונזקקים
קמפיין תרומה לקהילה יעלה עם צאת יום כיפור ב-"השתלטות" מלאה על כל מסכי החוצות של החברה ברחבי הארץ למשך שעה
עם צאת יום כיפור יעלה על 27 מסכי החוצות של CTV , בפריסה ארצית, קמפיין ייחודי שישתלט לחלוטין על המסכים למשך שעה שלמה. קריאייטיב הקמפיין, שנוצר על ידי מקאן אריקסון עבור עמותת שורשים, המסייעת ותומכת לקשישים וגמלאים, אומר: "הצום שלכם כבר נגמר – אצל אלפי ניצולי שואה וקשישים בישראל הרעב נמשך כל השנה". הסרטון קורא לצופים לתרום לעמותת שורשים באמצעות האתר הייעודי.
בנוסף תורמת החברה מדיה בערך של 50 אלף שקלים לעמותת לתת, המגייסת אף היא תרומות למשפחות נזקקות. התרומה ניתנה באמצעות מדיה לפרסום של העמותה בכל מסכי החוצות של החברה; כ-300 אלף הופעות של סרטון גיוס התרומות של העמותה, המספקות חשיפה לשלושה מיליון איש, לפי נתוני מערכת מדידת הרייטינג של החברה.
CTV נוהגת לתרום מדיה לעמותות חברתיות, ביניהן גם עזר מציון ובית לווינשטיין. "אנו גאים ונרגשים לתרום לעבודת הקודש של שתי העמותות הללו, ולמאות אלפי הנזקקים שלצערי נזקקים לשירותיהן, אומר גיא שנקמן, מנכ"ל החברה. "אנו רואים בצורך להחזיר חזרה לקהילה את החובה הנעימה ביותר המוטלת עלינו."
תגובות
(0)