ורד ליברמן, Veeam: "יש פער גדול בין דרישות האחסון למצב בפועל"

"מה שנדרש הוא לצמצם את הפער, להוריד את הסיכונים, לוודא שכל הגיבויים של המידע יעבדו בהצלחה ולהקפיד שה-IT לא ישפיע לרעה על תהליך הייצור", אמרה ליברמן ● באירוע הוצג פתרון Veeam Availability Suite v9 של החברה

ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam ישראל ואגן הים התיכון. צילום: רימון גרשוני

"חברות השקיעו בווירטואליזציה ובאחסון מתקדם, אבל הוא עדיין לא עונה על דרישות האחסון. 82% מהמנמ"רים מדווחים בסקרים על הפער הזה. מה שנדרש הוא לצמצם את הפער, להוריד את הסיכונים, לוודא שכל הגיבויים של המידע יעבדו בהצלחה ולהקפיד שה-IT לא ישפיע לרעה על תהליך הייצור", כך אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam ישראל ואגן הים התיכון.

ליברמן אמרה את הדברים בכנס VeeamOn Tour שערכה החברה הבוקר (ד') באולם Ocean בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות למעלה מ- 300 לקוחות, שותפים ואנשי מקצוע נוספים.

לדבריה, "ארגונים רבים מבינים שהם צריכים לעבור לדטה סנטר מודרני. אלא שבמקביל, יש לאנשי המחשוב בארגונים אתגרים רבים: העסקים השתנו, חברות הפכו להיות גלובליות והן מתמזגות, והתחרות רק הולכת וגוברת. הדרישה מהארגונים היא יותר IT בפחות כסף, להיות זמינים 24/7, בכל זמן ובכל מקום. כמות המידע גדלה בשיעור של בין 30% ל-50% בכל שנה, אין סובלנות כלפי אובדן מידע ובטח שלא כלפי השבתות מחשוב".

היא הוסיפה ש-"אנחנו, ב-Veeam, יכולים לקחת ארגונים קדימה, לדטה סנטר המודרני". כך, למשל, ליברמן ציינה שהחברה "מאפשרת פתרון שהוא מעבר לפתרון הגיבוי הסטנדרטי, מספקת השפעה על הגיבוי ללא משאבים נוספים ומקנה ללקוחותיה Availability, או בעברית זמינות בלתי מתפשרת".

"Veeam מאפשרת לארגונים לצמצם את הפער בין המצב הקיים לדרישות החדשות, להוריד את הסיכונים ולאפשר שכל הגיבויים יעבדו בהצלחה, ובעת הצורך, ישחזרו מידע בתוך פחות מ-15 דקות. Veeam עושה זאת ומגיעה לכל הלקוחות באמצעות השותפים העסקיים שלה", אמרה ליברמן.

עוד היא ציינה כי לחברה 1,500 לקוחות בישראל, בהם חברות פרטיות וגופים ציבוריים כמו ממשל זמין והסוכנות היהודית.

במהלך האירוע הוצג פתרון Veeam Availability Suite v9 של החברה, שייצא לשוק ברבעון האחרון של השנה. ריק ונובר, מנהל אסטרטגיית מוצר בכיר ב-Veeam, סקר את ההיסטוריה של חבילת הפתרונות שלה ואמר כי "אנחנו זזים מהר מאוד, מאז גרסה 1 שהושקה ב-2008. אנחנו מוכווני מוצר וטכנולוגיה".

ריק ונובר, מנהל אסטרטגיית מוצר בכיר ב-Veeam. צילום: רימון גרשוני

ריק ונובר, מנהל אסטרטגיית מוצר בכיר ב-Veeam. צילום: רימון גרשוני

הוא מנה מספר טכנולוגיות ואפשרויות שכלולות בחבילה החדשה, בגרסאות מעודכנות: טכנולוגיית הגיבוי Backup Copy, Replication enhancements, WAN Acceleration,  Explorers Veeam, אינטגרציית אחסון ו-Backup from Storage Snapshots (מבית EMC). ונובר ציין כי ה-v9 פועלת באינטראקטיביות עם יצרנים נוספים כגון אורקל (Oracle) ו-EMC.

כמו כן, החבילה מאפשרת שחזור טרנזקציות, תמיכה בפתרון ניהול אחסון אוטומטי של אורקל ובבסיסי הנתונים שלה, הן על Linux והן על Windows, ציין.

אמיר מרואני, מנהל PreSale לאזור Med ב-Veeam דיבר על הצרכים של ארגונים בישראל בתחום ובמרכזן "אינטגרציית אחסון – הצורך בתוכנה שמכירה היטב את האחסון הארגוני ומציעה יכולות נוספות; מערכת שתהיה קלה ופשוטה לשימוש; ושהכול יינתן במוצר אחד". לדבריו, "גרסה 9 נותנת פתרונות לכל אלה".

אמיר מרואני, מנהל PreSale לאזור Med ב-Veeam. צילום: רימון גרשוני

אמיר מרואני, מנהל PreSale לאזור Med ב-Veeam. צילום: רימון גרשוני

מרואני ציין כי "Veeam Explorer יודע לחטט בקבצי בסיסי הנתונים Oracle ,Active Directory Exchange ו-SharePoint, ואפשר לחלץ משם פריטים".

בהמשך הובא סיפור לקוח של ממשל זמין, שאחראית על מתן שירותים ממשלתיים לאזרח, כחלק מרשות התקשוב הממשלתית. שי נחמני, מנהל טכנולוגיות מידע בממשל זמין, ציין כי המערכות של הארגון כוללות נתונים רבים ודורשות שטח אחסון רב. "היינו צריכים מערכת שתעמוד בעומסים ובמשימות שלנו, ומצאנו את המערכת של Veeam", אמר.

הוא עמד על מצב הגיבויים בממשל זמין לפני הטמעת הפתרון של Veeam: "הייתה לנו מערכת מבוססת סוכן, שפועלת על תשתית אינטרנט; השרת היה צורך משאבים רבים; התפעול היה מסורבל וגזל הרבה שעות כוח אדם; השחזור והגיבוי התבצעו באיטיות רבה; רמת האמינות הייתה נמוכה כי לא ניתן היה לטפל בקבצים פתוחים; ונוצר פיזור של רובוטים מאחר שרשת אחת אצלנו לא הכירה את השנייה".

"חיפשנו להעלות את מהירות הגיבוי כי הבנו שהעולם הולך לעבור חזק לווירטואליזציה, שחזור במהירות ובצורה הרבה יותר פשוטה ואמינה", הוסיף.

"כיום, לאחר הטמעת הפתרון, צומצמו הזמן הנדרש לצורך גיבוי והעומס על הרשת; נרשם חסכון בשטח האחסון; התפעול הפך פשוט יותר; אנחנו יכולים 'להרים' את השרת ישירות מהגיבוי בתוך מספר דקות; ובדיקת שחזורים נעשית ללא התערבות יד אדם. כמות השרתים שלנו גדלה פי שניים – ל-1,500", סיכם נחמני.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תמיר סיידוף

    כתבה יפה! אין כמו עדות אמיתית מהשטח כמו שהציג שי נחמני- מבסס את מהימנות הפתרון במוצר מניסיון!

אירועים קרובים