"הקשב!" לאגף התקשוב

פלי הנמר הגיע לטקס חילופי הקשר"ר, כדי להיפגש עם בכירי אגף התקשוב ולעמוד על תרומתו המשמעותית ורבת השנים לענף ההיי-טק הישראלי ● חלק א'

02/09/2015 12:20
תא"ל נתי כהן, הקשר"ר הנכנס

בכירי אגף התקשוב, בעבר ובהווה, השתתפו באחרונה בטקס חילופי קצין קשר ותקשוב ראשי (קשר"ר), בו החליף תא"ל נתי כהן את תא"ל אייל זלינגר, שמילא את התפקיד בארבע השנים האחרונות ופורש מצה"ל אחרי 30 שנות שירות.

"ה-ICT הצה"לי עובר שינוי: כעת הופך חיל התקשוב למעצב ובונה של הכוח. זאת כחלק מתהליך בו אנו עוברים מעידן 'צה"ל ברשת' לעידן 'צה"ל רשתי'", אמר תא"ל כהן.

הטקס נערך במעמד האלוף עוזי מוסקוביץ', ראש אגף התקשוב; אלוף (מיל') שלמה ענבר, קשר"ר לשעבר וראש העמותה להנצחת חללי חיל הקשר והתקשוב; אל"מ רמי מלאכי, המפקד הבא של יחידת לוטם, מפקדי החיל לשעבר וסגל הפיקוד הבכיר של אגף התקשוב.

טקסים מעין אלה הם הזדמנות לעמוד על התפתחות האגף ותרומתו המשמעותית ורבת השנים בסופו של דבר גם לתעשיית ההיי-טק האזרחית – רבים מיוצאי האגף השתלבו בחברות המובילות בענף, והצעידו ומצעידים את הטכנולוגיה הישראלית קדימה.


על הבמה (כל התמונות הן מימין לשמאל): תא"ל אייל זלינגר, הקשר"ר היוצא; האלוף עוזי מוסקוביץ', ראש אגף התקשוב; ותא"ל נתי כהן, הקשר"ר הנכנס.


תא"ל כהן מברך את אנשי אגף התקשוב, מדבר על התוכניות לעתיד ומזכיר את תרומתם של האגף ושל תא"ל אייל זלינגר, אותו הוא מחליף בתפקיד.

תא"ל (מיל') ארנון זוארץ, לשעבר הקשר"ר; אל"מ אבי כהן, קצין הקשר של פיקוד המרכז (מקשא"פ מרכז); וסא"ל (מיל') אהוד קאוף.


אבי גולן, חבר העמותה להנצחת חללי חיל הקשר והתקשוב; ואל"מ (מיל') איתן בן משה, לשעבר מקשא"פ פיקוד העורף וקצין הקשר של משטרת ישראל.


סא"ל (מיל') גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס, עם תא"ל נתי כהן, הקשר"ר הנכנס.


אל"מ רמי מלאכי, כיום רמ"ח אמל"ח באגף התקשוב ובמהלך 2016 הוא יקודם לדרגת תא"ל וימונה למפקד לוטם, במקומו של תא"ל דני ברן; ואל"מ (מיל') דודי ברזילי, לשעבר רמ"ח אג"מ באגף התקשוב וכיום מנכ"ל מ. ברזילי עבודות מתכת.


סא"ל (מיל') גיא דנציג; תא"ל (מיל') ארנון זוארץ; וסא"ל (מיל') אהוד קאוף.

ה-Apple Watch הזה, יחד עם עוד גאדג'טים, נמצא על סא"ל (מיל') אהוד קאוף.

המשך יבוא…

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים