תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Magic BizApps 2015, יום ג' 8 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

Magic BizApps 2015: כל החידושים בתחומי האפליקציות העסקיות

30/08/2015 13:12
אריק מיפנו, מנכ"ל מג'יק ישראל

מג'יק תעשיות תוכנה, חברה ישראלית העוסקת בפיתוח ואספקת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה עסקית מבוססי מובייל וענן בכל העולם, תקיים ב-8 בספטמבר 2015 באבניו שבקרית שדה התעופה, את כנס Magic BizApps 2015.

האירוע יתמקד באפליקציות עסקיות, וצפויים להשתתף בו מאות מבקרים, ביניהם מנהלי מערכות מידע מהמגזר העסקי, המוניציפאלי והממשלתי וכן מנהלים בכירים מתעשיית ה-IT, התקשורת וההיי-טק הישראלי, ומומחים טכנולוגיים בתחום המובייל וה-IT הארגוני.


אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל, מסר כי "אנו שמחים לקיים את כנס מג'יק בישראל, המשלב לראשונה את תחום האפליקציות העסקיות והאינטגרציה. התעשייה נמצאת היום בעיצומו של תהליך, בו יותר ויותר ארגונים חושפים תהליכים ומידע ממערכות ארגוניות קיימות באמצעות אינטגרציה למערכות מובייל, ומחלקות ה-IT חוות ביקוש גובר לפיתוח אפליקציות עסקיות בהתאם."

הכנס מרכז ומציג את החידושים הטכנולוגיים בתחומי האפליקציות העסקיות, ויכלול בין היתר הדגמות של יכולות מג'יק בתחום המובייל הארגוני, ביניהן פיתוח בו-זמני למערכות הפעלה שונות, מיקוד ב-UX/ UI, פריסה והטמעה מהירות, אבטחת מידע ושימוש במחשוב גריד (IMDG).

"אחד הדברים שהשתנו מאוד בשנתיים האחרונות היא תפיסת הניידות הארגונית המציבה במרכז את מחלקות הארגון השונות", מסביר מיפנו. "עקב אורך החיים הקצר מאוד של אפליקציית מובייל כיום, העובדים מצפים לקבל אפליקציות במהירות שיא כדי לענות על צרכים ודרישות משתנים וקצב עסקי מתגבר. מגמה זו מחייבת את אנשי ה-IT להתאים את עצמם לעידן המובייל, ובידיהם הכוח להוביל את השינוי התרבותי בארגון ולנתב אותו להישגים עסקיים."

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן.

מג'יק מעסיקה נכון להיום מעל ל-1500 עובדים, עם 24 משרדים בעולם ונוכחות בלמעלה מ-50 מדינות ורשת גלובלית של שותפים עסקיים, עצמאיים בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. הטכנולוגיה של מג'יק והאסטרטגיה העסקית שלה זוכים להכרה על ידי אנליסטים מובילים בתעשייה.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים