תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VIP CLUB GETTER GROUP TECH, יום ה' 3 בספטמבר, יס פלאנט ראשון לציון

גטר מתרחבת ומוסיפה את המותגים Purple WiFi ,Xclaim ו-Canon

17/08/2015 13:20

גטר מרחיבה את סל המוצרים שהיא משווקת לתחום התקשורת ומתחילה לשווק בישראל את המותגים הבאים: Xclaim, קאנון (Canon) ו-Purple WiFi.

החברה תשווק את מצלמות האבטחה של קאנון היפנית, המתמחה בפתרונות הדמיה, צילום ודפוס. ליין מוצרים זה יתווסף למוצרים של קאנון אותם גטר כבר משווקת, ביניהם: סורקים, מצלמות, מכונות דפוס בפורמט רחב ומכונות דפוס תעשייתיות. מצלמות האבטחה תוצרת קאנון הינן מהמובילות בעולם ומספקות יכולות ניתוח וידיאו מתקדמות בסביבות בהן נדרשת רמת אבטחה מוגברת. מצלמות הרשת (IP) מותאמות לסביבה פנימית וחיצונית וכוללות פטנטים בלעדיים מבית קאנון ובעיקר את העדשה המבוקשת מתוצרתה. המצלמות כוללות כלי אנליטיקה לניתוח של המידע בזמן אמת, ונתמכות על ידי מגוון תוכנות ניהול מתקדמות חיצוניות אחרות.

GETTER600

גטר, נציגת Ruckus בישראל, תשווק את מותג הבת, Xclaim, לשוק הביתי ולעסקים קטנים. תחת המותג יוצעו ללקוחות נקודות גישה אלחוטיות איכותיות ברמת מחירים נמוכה. האסטרטגיה של Ruckus היא לפנות באמצעות Xclaim לשוק אחר מזה הפונה לאנטרפרייז, ולהציע ללקוח הביתי והעסקי הקטן מערכת פשוטה להקמה ולתפעול במחיר אטרקטיבי במיוחד. ההגדרה ניתנת באמצעות אפליקציית סמארטפון, ללא צורך בידע מוקדם ברשתות תקשורת.

Purple WiFi, חברה בריטית העוסקת בתחום מתן שירותים משלימים לרשתות אלחוטיות במטרה למקסם הכנסות מהרשת. החברה מובילה בעולם בתחום "מוניטיזציה מרשתות אלחוטיות" – יצירת הכנסות מהגישה לרשתות אלחוטיות. לדוגמה, קניון מסחרי אשר מאפשר גישה אלחוטית חינמית ללקוחותיו אך מתנה אותה בהתממשקות דרך הפייסבוק של הלקוח, וכך באמצעות פרופיל הפייסבוק, ניתן לנתח את העדפות המשתמש ולהציע לו תכנים המותאמים לו. המוניטיזציה מתאפשרת דרך יצירת עמודי נחיתה יעודיים המשלבים פרסום בתוכם או שילוב הפרסום באפליקציות תוכן.

לגטר פורטפוליו רחב של פתרונות תקשורת לעסקים ולבית. גטר הינה נציגה בלעדית של מספר מותגים בתחום התקשורת, המהווים יחדיו קו מוצרים מקצה לקצה. החל ממגוון רחב של מרכזיות וטלפוני IP ועד נתבים, מתגים, מצלמות אבטחה, פתרונות אלחוטיים כוללים, KVM, כבלים וציוד היקפי נוסף.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים