חקירנט: הסטארט-אפ שמקרב אתכם לעולם החוקרים הפרטיים

מה עושים כשמגיע הרגע ובו צריכים לערב בחיים שלנו חוקר פרטי? שני חוקרים ותיקים חברו למשקיעים נוספים והקימו סטארט-אפ שמבקש להנגיש את התחום לגולשים

לא מפחדים יותר מחוקרים פרטיים. חקירנט

אנחנו לא רוצים להודות בכך, אבל יש לנו בחיים רגעי משבר שבהם אנחנו נאלצים לפנות לחוקרים פרטיים. רבות נאמר ונכתב, לפעמים בצדק ולפעמים פחות, על חוסר יכולתה של משטרת ישראל להגן על אזרחים. ויש גם חילוקי דעות ומאבקים אזרחיים בין אנשים שונים, למשל בין בני זוג, שמובילים לצורך זה.

המשותף לכל המקרים הוא מצוקה נפשית שמעמידה את יכולת שיקול הדעת שלנו במבחן, ביחס לעלויות של השירות שמוצע לנו.

כיום יש בעולם מגוון סטארט-אפים שמעבר לשימוש בכלים טכנולוגיים מורכבים וכאלה שפחות מורכבים, מהווים שינוי בעצם החשיבה וסדר הפעולות שבהם בחרו.

שחר ארנון ורונן מנשה, חוקרים פרטיים מהמובילים בישראל ב-20 השנים האחרונות, חברו למספר גופים ומשקיעים ומספקים בסטארט-אפ החדש שלהם, חקירנט, שירות ייחודי: הם מציעים שירותים של חקירות פרטיות בצורה הוגנת וברורה עבור כל לקוח פוטנציאלי. זאת, בין אם מדובר באישה שרוצה לבדוק אם מה שהדייט הפוטנציאלי שלה מאתר ההיכרויות כתב נכון, בין אם מדובר בקונים פוטנציאליים שרוצים לברר בעלות על נכס נדל"ן ופעולות חקירה נוספות – שמותרות על פי החוק, כמובן.

שחר ארנון, מייסד חקירנט

שחר ארנון, מייסד חקירנט

חקירנט הושק ב-2014 ומטרתו להפוך את החקירה למוצר מדף הזמין לכל אחד, באמצעות חוקר חכם – מערכת פשוטה להפעלה המאפשרת הזמנת כל סוג של חקירה במהירות, ביעילות ובעלות נמוכה משמעותית.

ארנון מרחיב: "הרצון הראשוני שלנו בהקמת המיזם הוא תולדה של הצורך של אנשים במידע. נתקלנו לא פעם במקרים של הונאה ורמייה של אזרחים שלא ידעו איך להתמודד עם המצב, לדוגמה אנשים מבוגרים שהשכירו את דירתם לנוכלים מקצועיים – דבר שהוביל אותם לאבד הכנסות מנכס ששימש אותם לפנסיה ולפגיעה פיזית בנכס עצמו ללא יכולת לקבל את ההפסדים הכלכליים לאחר שנים. כך עוד מקרים רבים".

"החידוש שאנחנו מציעים הוא יכולת של אנשים לקבל אומדן אמיתי של העלויות שהם אמורים לשלם, ולא להיות במצב שעקב הלחץ הרב בו הם נתונים הם יאלצו לשלם סכומים אדירים רק בגלל שזוהו כאנשים במצוקה", הוא מוסיף.

לדבריו, "כל העולם נמצא באינטרנט ואנחנו רוצים להביא את פעילות החקירות, שנעשית באישור ותחת בקרה, אל המשתמשים בצורה שקופה וברורה. הפעילות שלנו כוללת מודיעין עסקי, אבטחת מידע, קניין רוחני, חקירות כלכליות ופעילויות נוספות".

חקירנט

חקירנט

נקודת מבט

הפלטפורמה של חקירנט מציעה מידע מדויק ושקוף על המוצר שמתומחר בהרבה מקרים על פי רמת הלחץ והצורך שהלקוח מפגין את רצונו בו. חשיבה שיווקית נכונה עוזרת לפעילויות חקירה תחת פיקוח לקבל חשיפה רחבה יותר.

אם בעבר מידע זה הועבר בשיחות פרטיות עם חצאי מידע, כעת הוא חשוף וברור. עובדה זו מציינת יתרון עבור לקוחות, כפי שהפנימו להבין בחקירנט. פעילות זו, בכפוף להנחיות משפטיות, תוכל בעתיד להביא למצב בו חלק מהנתונים יוכלו להתקבל בכניסה – ובתהליך נכון וחוקי, לטובת האזרח.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלומי

    מתוך ניסיון רב עם חוקרים פרטיים באמת הגיע הזמן לקבל מידע זמין ונוח פיננסית

אירועים קרובים