האפליקציה שתפתור לכם את בעיות ועד הבית
ישראכרט נכנסה כשותפה בסטארט-אפ דורביל, שפיתח את אפליקציית Neighbor - מערכת לניהול בניינים משותפים
תחום תשלומי ועד הבית מגלגל כשמונה מיליארד שקלים בשנה. על פי נתוני דן אנד ברדסטריט (Dun and Bradstreet), ענף ניהול ואחזקת הבניינים מגלגל כ-2.2 מיליארד שקלים בשנה וחולש על כ-20% מהבניינים המשותפים בישראל. יתר ה-80% מנוהלים באופן עצמאי, כאשר תשלום ועד בית ממוצע עומד על 100-200 שקלים לחודש, ללא חברת ניהול אחזקה.
דורביל, סטארט-אפ אליו נכנסה ישראכרט כשותפה, פיתח אפליקציה בשם Neighbor, שהיא למעשה מערכת לניהול בניינים משותפים, עבור דיירים וועדי בתים משותפים.
רונן שטיין, מנכ"ל ישראכרט, אמר כי "ישראכרט ממשיכה להוביל את המהפכה הטכנולוגית בתחום התשלומים הדיגיטליים. יחד עם דורביל אנו מביאים לעוד מהפכה צרכנית, בשורה אמיתית ללקוחות המאפשרת נוחות, פשטות, וקלות בשימוש בכרטיס אשראי על פני מזומן וצ׳קים".
אלישע כהן, מייסד ומנכ"ל דורביל, ציין כי "Neighbor תשנה את החיים בבית המשותף והמודרני. האפליקציה תהפוך את הניהול השוטף של ועד הבית והחיבור בין הדיירים לנוח, פשוט ויעיל. היא מקנה מגוון שירותים ונוחות מקסימלית לוועד ולדיירים. בהמשך, עם התרחבות קהל המשתמשים באפליקציה, נאפשר שירותים נוספים חכמים, המבוססים על תקשורת בין בניינים קרובים".
מה מאפשרת האפליקציה?
באמצעות Neighbor ניתן לבצע מעקב שוטף אחרי הוצאות הכספים לוועד הבית, שקיפות מלאה מול הדיירים, דיווח על תקלות בבנין, קבלות אוטומטיות, הפקדה ישירות לחשבון בנק של הוועד, גבייה ותשלום באשראי בצורה קלה ונוחה עבור ועד הבית והדיירים ללא תלות במזומן או בצ'קים, ניהול ההוצאות של הבניין במקום מרוכז, ויכולת קבלת החלטות בצורה מהירה בנוסף לקבלת תשובות בנושאים משפטיים העולים מניהול הבניין המשותף, ללא עלות.
Neighbor מוכנה לשימוש מיידי וקל, וכבר כעת נמצאת מערכת כל בתי המגורים המשותפים בכל עיר, רשות מקומית, ויישוב בישראל. השימוש בכל יכולות המערכת תתאפשר לדיירים ולוועד ללא תשלום.
התשלום שיגבה מוועד הבית רק על בסיס המחזורים בכרטיסי אשראי הינו עמלה בגובה של 1.5%. המוצר עובד בכל הפלטפורמות (Web, מובייל, טאבלט) והוא ניתן להורדה בחינם. המערכת מאפשרת למשתמש לשלם את כל סוגי התשלומים בבניין המשותף: תשלום ועד בית, שיפוצים וכד'.
המערכת מאפשרת למשתמש לתקשר עם מנהל הבניין שלו בצורה נוחה לשימוש, ומאפשרת לוועד לקבל החלטות משותפות עם הדיירים, להצביע על נושאים ולדרג שירותים שהוא מקבל. כמו כן, אפשרות לקבל הודעות ממגוון רחב של גופי שלטון בסביבה, הודעות שרלוונטיות לדירה הספציפית בה המשתמש מתגורר ( ספציפית לערים בהן השירות פעיל). עוד מאפשרת האפליקציה לדווח על תקלות למנהל הבניין והאפשרות עבורו לטפל בהן בצורה נוחה וקלה, עם שימוש בדירוג של אנשי מקצוע אותם דירגו ועדי בתים בסביבה.
Neighbor מאפשרת למשתמשים למצוא תשובות לשאלות משפטיות מתוך מאגר מידע גדול, וכמו כן במידה ולא נמצאה התשובה ישנה אפשרות לבצע 'הכה את המומחה' ולקבל תשובה ממשרד עורכי דין, וללא עלות.
המוצר ניתן להורדה חינם, והוא זמין לאנדרואיד ו-iOS.
תגובות
(0)