ישראכרט תחל לגבות תשלום על מעקב אחר עסקאות ב-SMS
החברה הודיעה ללקוחות כי השירות החינמי יעלה מעתה ארבעה שקלים בכל חודש ● לקוחות מביעים תרעומת על ההחלטה ומתכוונים לבטל את השירות ● ישראכרט: "החברה נשאה עד כה בעלויות הגבוהות של השירות"
יש לכם כרטיס ישראכרט ונרשמתם לשירות החינמי שמאפשר לכם לעקוב אחרי עסקאות שביצעתם באמצעות הודעות SMS? בקרוב תצטרכו לשלם עליו ארבעה שקלים לחודש.
החברה הודיעה על כך – במכתב ששלחה ללקוחות, ולא ב-SMS – וציינה כי התשלום הראשון ייגבה במועד החיוב בספטמבר. יצוין כי לקוחות אמריקן אקספרס לא יצטרכו לשלם וימשיכו לקבל את השירות בחינם.
לקוחות של ישראכרט שנרשמו לשירות הביעו תרעומת על ההחלטה. אחד מהם אמר לאנשים ומחשבים כי "צר לי על השינוי וחבל שחברה שוודאי מעוניינת שהלקוחות יישארו אצלה מתחילה לגבות תשלום גבוה על שירות שעד כה ניתן בחינם. עכשיו אבטל את השירות הזה".
מישראכרט נמסר כי "שירות הפרימיום, שכולל מידע ומעקב אחרי עסקאות שבוצעו בכרטיס, באמצעות מסרונים, ניתן חינם ללקוחות החברה שנרשמו אליו והחברה נשאה עד כה בעלויות הגבוהות שלו. החל מ-1 בספטמבר החברה תחל לגבות ארבעה שקלים בלבד ללקוח, לכל כרטיסיו, עבור שירותי ערך מוסף לשליטה ומעקב אחרי כרטיס האשראי".
"יודגש כי לא יגבה כל תשלום עבור מסרונים הכוללים מידע שיווקי או תפעולי. לקוחות שיבחרו יוכלו להתנתק מהשירות בכל רגע נתון במייל או בכוכבית 6272 בהסרה עצמית, ללא צורך בהמתנה לנציג. לקוחות אמריקן אקספרס לא ישלמו את העמלה. בנוסף, לקוחות שיירשמו לקבלת הפירוט החודשי במייל במקום בדואר רגיל, יקבלו את שירות השליטה והמעקב בחינם למשך חצי שנה", מסרה ישראכרט.
הרי מדובר בשקלים בודדים. הכי חשוב שיהיו כלים נוכחים, איכותיים שניתן להתאים לדרישות של הלקוח ואם הם יכולים לסייע בניהול עסקאות - אז לא בעיה בכלל לשלם. למשל, לעומת חברת ישראכרט לחברת לאומי קארד יש כלי פחות נוח, יותר קשה להתאים אותו, הוא פחות מדויק. ניתן לקבל הודעה מיידית רק על עסקת שבוצעה באינטרנט או על עסקה מעל 400 ש"ח. כמו כן, כאשר נשלחת הודעה על העסקה - אז הסכום אף פעם לא מדויק, בלאומי קארד החליטו שיותר טוב כאשר הם מעגלים את סכום העסקה.