סימנטק השיקה את קו מוצרי נורטון 2010; מנהל השיווק באירופה: "פתחנו גישה חדשה לאבטחה"

"עם Quorum, שמה של הגישה החדשה, הייחודיות של הקובץ היא שעוזרת לזהות אותו כנוזקה חדשה", אמר הבכיר בחברת האבטחה, קווין ביילי, בכנס שערכה סימנטק ישראל ● ביילי הוסיף, כי "Quorum עוקב אחרי עשרות תכונות של קבצים, כמו הגיל, מקור הורדה, חתימה דיגיטלית ושכיחות" ● לדבריו, סימנטק חסמה בממוצע יותר מ-245 מיליון ניסיונות תקיפה של קוד זדוני ברחבי העולם בכל חודש מאז 2008

ענקית אבטחת המידע סימנטק (Symantec) השיקה הבוקר (ג') את הגרסה החדשה של חבילת יישומי האבטחה שלה – נורטון 2010 (Norton 2010), בכנס "SYMANTEC Technology Day 2009", שנערך במרכז הכנסים אבניו בקרית שדה התעופה. לכנס, אותו ערך הסניף המקומי של החברה, הגיעו יותר מ-600 מקצועני אבטחה, לקוחות ושותפים, והוא הופק על ידי קבוצת אנשים ומחשבים.

על פי החברה, נורטון אינטרנט סקיוריטי 2010 ונורטון אנטי וירוס 2010 ממנפים מודל חדש של אבטחה, בעל שם הקוד Quorum. המדובר, נמסר, על זיהוי של נוזקות חדשות, והתקדמות הרבה מעבר לזיהוי מסורתי מבוסס על חתימה והתנהגות. Quorum לוקח את הנשק החזק ביותר שיש לפושעים קיברנטיים בארסנל שלהם – יכולתם ליצור חתיכות ייחודיות של נוזקה בקצב מדאיג – ולהפנות נשק זה עצמו נגדם".

"מוצרי נורטון 2010 מביאים לשוק גישה חדשה לגמרי לאבטחה מקוונת", אמר קווין ביילי, מנהל שיווק המוצרים בסימנטק אירופה. "כיום פושעים קיברנטיים כותבים בזעם ואז משכתבים חתיכות חדשות וייחודיות של נוזקה, כשהם מקווים להישאר מתחת לרדאר של חתימות איומים זמן רב ככל האפשר. עם Quorum, עצם הייחודיות של קובץ ותכונותיו הוא מה שעוזר לזהות אותו כנוזקה חדשה".

לדבריו, "Quorum, שפיתוחו נמשך יותר משלוש שנים, עוקב אחרי קבצים ויישומים ועשרות תכונותיהם כמו הגיל שלהם, מקור הורדה, חתימה דיגיטלית, ושכיחות. תכונות אלה מצורפות יחד בשימוש באלגוריתמים מורכבים, לצורך קביעת מוניטין. כאשר קובץ מופץ ברחבי האינטרנט ותכונות אלה משתנות, Quorum מעדכן את המוניטין של הקובץ. מוניטין זה חשוב במיוחד כשקובץ חדש צפוי להוות איום, והגנות מסורתיות עשויות שלא לזהות אותו".

"גרסת הבטה של נורטון 2010 הפיקה תוצאה מצוינת במבחנים של שיטות זיהוי מסורתיות כמו היוריסטיקה וחתימות, כמו גם זיהוי דינמי נגד איומי יום-אפס קשים יותר, שבדרך כלל חומקים מזיהוי בשיטות מסורתיות", אמר ביילי, "טכנולוגיית האבטחה מבוססת המוניטין שלנו מייצגת שיטת אבטחה חדשה וחשובה בהגנת אנטי וירוס רב-שכבתית. אני מאמין שתעשיית אבטחת האינטרנט תתבסס על טכנולוגיות כמו Quorum בעשור הקרוב".

"אחד מחמישה אנשים הופך לקורבן של פשע סייבר", קבע, "אנו יודעים שהאקרים לא הורסים מחשבים; הם הורסים חיים. האבטחה מבוססת המוניטין החדשה בנורטון 2010, נותנת לאנשים את העוצמה למנוע סיכונים דיגיטליים בכל מקום בו אלה נמצאים באופן מקוון".

"העסיקו אנשי אבטחה מפוטרים"
"המשבר הכלכלי הגלובלי הביא לפיטוריהם של אנשי IT רבים, ובתוכם גם מקצועני אבטחה", אמר ביילי באירוע. "ככל שהדבר ניתן, על מנהלי IT ומנהלי אבטחה בארגונים, לדאוג להעסקתם של אותם מפוטרים, על מנת שהם לא יחצו את הקווים ויעברו לצד השני של התרס – ויעבדו בשירותיהם של ארגוני פשע מאורגן, הפועלים רבות בתחום הפשע הקיברנטי".

לדברי ביילי, "אסור להיות במצב בו הפשע המאורגן ייהנה מהניסיון שנצבר אצל מקצועני האבטחה המפוטרים". הוא הסביר כי "הגנבים המקוונים של ימינו מנצלים כל הזדמנות על מנת לגנוב כל דבר: כסף, זהות ומידע. השיטות שלהם הולכות ונעשות יותר ערמומיות ומתוחכמות מדי יום". הוא ציין, כי סימנטק חסמה בממוצע יותר מ-245 מיליון ניסיונות תקיפה של קוד זדוני ברחבי העולם בכל חודש מאז 2008.

"מיילים מזויפים, אתרי אינטרנט כוזבים ומודעות מקוונות, מפתים קורבנות תמימים להפקיר נתונים אישיים שלהם, כמו מספרי זיהוי ומספרי כרטיסי אשראי", אמר ביילי, "פושעים קיברנטיים מוכרים את המידע למרבה במחיר בשוק השחור המקוון".

את הכנס פתח שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, שסיפר כי למרות המשבר, פעילות המכירה של הסניף המקומי נמשכת כמעט כרגיל. לדברי אנג'ל, הביקור של אנריקה סאלם, מנכ"ל ונשיא סימנטק העולמית הוא "הבעת תמיכה בפעילות של הסניף בארץ והבעת אמון בלקוחותיו".

את המליאה המרכזית חתמה הרצאתו של פבלו בורנשטיין, מנהל טכנולוגי, סימנטק ישראל, שהציג את תפיסת החברה לאבטחה מקצה לקצה. לאחר מכן התפצל הכנס לשלושה מסלולים: אבטחה, הגנה וניהול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים