המיצג החכם של בזק והסטארט-אפים הישראליים – חלק ב'

הנמר הגיע למיצג, שהתקיים במתחם איקאה בנתניה, על מנת לחזות בפיתוחים הישראליים החדשים לבתים החכמים, שעומדים לכבוש את העולם

06/08/2015 15:05
אנדי רם, מבכירי הטניסאים בישראל, מציג את המיזם Pulse Play - צמיד טניס חכם שירשום את התוצאה, יכריז עליה בקול ויפגיש שחקני טניס לפי רמתם

עולם האינטרנט של הדברים הולך ומתפתח וסוחף אליו עוד ועוד חברות, בארץ ובעולם. עם החדשנות הישראלית הידועה, יש לצפות שחלק ניכר מהפיתוחים הבולטים בעולם בתחום יגיעו מכאן. וכמו בתחומים רבים, גם בעולם זה צפויים הסטארט-אפים של אומת הסטארט-אפ לתת את השפעתם. שילוב בינם לבין חברות גדולות ומפותחות יוצר בכלל צוותים מנצחים.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

זאת, יש להניח, אחת הסיבות שבגללן בזק בחרה לערוך את IOT Party – מפגן שקיימה באחרונה במתחם איקאה (Ikea) בנתניה, בשיתוף פעולה עם נבחרת של כ-40 סטארט-אפים ישראליים מבטיחים בתחום.

האירוע נערך בתוך בית מכולות מאובזר וחכם שהקימה החברה, המשלב את מיטב מוצרי הבית החכם ומוצרי האינטרנט של הדברים של הסטארט-אפים שהשתתפו. איקאה שיתפה כאן פעולה לא רק בהקצאת המקום, אלא גם בפתרונות עיצוב חכמים לחללים קטנים שהוצגו.

בין מיצגי הבית החכם אותם ניתן היה לראות במקום: ערכת Bhome של בזק, הכוללת מצלמת HD משוכללת ומרובת פונקציות וגלאי דלת או חלון חכם; מוצרי Switchbee, הכוללים שליטה על מתגי החשמל והתריסים בבית באמצעות אפליקציה ייעודית; הבקר של Sensibo לשליטה חכמה על המזגן הביתי; המנעול החכם מבית Mul-t-lock לשליטה חכמה על דלת הבית; המערכת של amp&watts להזרמת אודיו מהסמארטפון לבית; המערכת של Aquarimat לשליטה על צריכת המים בבית; מוצרים להשקיה חכמה מבית Green IQ, שהוצגו בגינת הבית החכם; מדפסת תלת מימד של מפעיל; מקלחת דיגיטלית של Smartap; אומנות דיגיטלית מבית Vidvit; והמוצר הלביש של Upright, המתריע על הליכה שפופה או יציבה לא נכונה.

פנסוניק (Panasonic) הציגה אינטרקום חכם, Fibaro הציגה סנסורים חכמים מעוצבים ו-SalientEye הדגימה בפני המשתתפים את האפליקציה שלה, שהופכת כל סמארטפון או טאבלט ישן למערכת אבטחה ביתית מבוססת גלאי תנועה. Voyager הציגה דיבורית חכמה לרכב שמנטרת מערכות הרכב, סמסונג (Samsung) הביאה לאירוע את השעון החכם שלה, BiteBite הציגה אוזנייה המנתחת בזמן אמת את הרגלי האכילה של המשתמש, Rideon הראתה את המשקפיים החכמות שייצרה ו-Gamswear הציגה מחשב לביש זעיר. זוהי רק רשימה חלקית.


נצפתה בקהל, ד"ר ארנה ברי, מנכ"לית מרכז המצוינות של EMC בישראל, מנהלת ותיקה ומוערכת שבעצמה מכרה סטארט-אפ שלה בתחום התקשורת לסימנס (Siemens) העולמית לפני שנים.


על הבמה שוקי קובלנץ, המנכ"ל הדינמי של איקאה ישראל בשנה וחצי האחרונה, כאשר לפני כן הוא שימש כסמנכ"ל הכספים שלה. איקאה שותפה של בזק למסיבה ולהצגת הבית החכם לקהל קוניה במשך שבועיים.


יש גם סלב: אנדי רם, מבכירי הטניסאים בישראל, עם המיזם Pulse Play – צמיד טניס חכם שירשום את התוצאה, יכריז עליה בקול ויפגיש שחקני טניס לפי רמתם. המימון מגיע דרך ההמונים, מה שנקרא "ממון המון".


Voyager – סטארט-אפ שפיתח דיבורית חכמה לרכב.

BitBite – ניתוח הרגלי אכילה.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים