yes משיקה ממיר חדש בעל נפח של 1 טרה-בייט

מדובר בקיבולת שיא בהשוואה לכל מה שקיים בשוק הממירים ● ה-yesQuattro יהיה בעל 1,000 שעות הקלטה SD או כ-400 באיכות HD, וההפתעות רק מתחילות ● אין סיבה לצאת יותר מהבית

הממיר הטוב מכולם? yesQuattro

yes חשפה את הממיר החדש yesQuattro, הממיר המהיר ביותר בשוק, המהווה את חוד החנית של חווית הצפייה בטלוויזיה ומציג תכונות ייחודיות ומתקדמות ביותר אשר מותחות עד הקצה את פתרונות "הצפייה הנדחית" וה-VOD, הפופולריים בקרב הקהל הישראלי.

הממיר החדש כולל את שירות yes Prime-Time, המאפשר לצפות בכל התכנים ששודרו בשעות צפיית השיא בשבוע האחרון, בשני ערוצים שונים לבחירה. כך יוכל הצופה לחזור אחורה בזמן לשבוע ימים ולצפות בכל תכני הפריים-טיים, גם ללא תכנון מקדים. הצופה אף יוכל לשנות את הגדרת שעות הפריים טיים לכל טווח אחר של שעות לבחירתו.

בנוסף לשני ערוצי ה-Prime Time, הממיר החדש מאפשר להקליט תכניות בארבעה ערוצים בו זמנית (לעומת שניים כיום), כך שלמעשה הממיר מאפשר הקלטה בו זמנית של שישה ערוצים שונים, וכן מאפשר גישה להקלטות משלושה חדרים נוספים בו-זמנית באמצעות שירות ה-Multiroom.

כיאה לממיר המרכזי בבית, נפח הדיסק הקשיח ב-yesQuattro  יהיה כעת לא פחות מ-1 טרה, שזהו נפח האחסון הגדול ביותר בהשוואה לכל הממירים הקיימים כיום בשוק.

הממיר החדש מגיע עם ממשק משתמש בצבעי שחור-כחול, והוא בעל ניווט מהיר במיוחד. הממשק החדש עוצב לאחר מחקרים רבים שערכה החברה, והוא מאפשר גישה נוחה ומהירה לספריות התוכן העשירות של yes ב-VOD, כולל ספריית הסרטים 24/7 וספריית הסדרות yesBinge.

כמו כן, בחודשים הקרובים יוספו שלושה פיצ'רים נוספים: מעבר מהיר בין הערוצים (fast zapping), יכולת להציץ לשידור בערוץ אחר מבלי לעבור אליו, ויכולת לצפות בשני ערוצים במקביל במסך אחד.

אורי גל, סמנכ"ל השיווק של yes, אמר כי "הממיר החדש פותח לאחר חשיבה רבה ומחקרי עומק במטרה לענות באופן מיטבי על צורכי הלקוח בעידן הנוכחי: צפייה נדחית, VOD וצפייה מרתונית ומתן אפשרות לריבוי הקלטות, והכל דרך ממשק משתמש חדש, חוויתי, מהיר ואינטואיטיבי".

איציק אליקים, סמנכ"ל ההנדסה של yes, ציין כי "הממיר, מתוצרת ADB, אשר פותח ביחד עם סיסקו (Cisco), מכיל את החומרה והתוכנה המתקדמת ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים