עובדים ב-HP קיבלו דרישה: אל תבואו לעבודה עם טריקו!

על פי הדיווחים, מזכר קוד הלבוש נשלח מפני שבכירים בחברה מאמינים שלקוחות העורכים ביקור במשרדים של HP יירתעו ממהנדסי מו"פ שנראים מוזנחים

מהיום רק לבוש הולם. HP. צילום: BigStock

"הבגד עושה אלך האדם", נכתב במקורות, ונראה שמישהו בהנהלת HP החליט לאמץ את הביטוי: חלק מצוותי המו"פ בחטיבת ES (ר"ת Enterprise Services), שירותים לארגונים, ב-HP, קיבלו מזכר סודי המתזכר אותם למלא אחר קוד הלבוש שבכללי החברה, "Smart casual" – עם לבוש הולם, ולא להגיע לעבודה בחולצות טריקו ובמכנסיים קצרים.

אחד מעובדי החברה, שלא היה שבע רצון מההנחייה, אמר ל-The Register הבריטי כי "אם אתה לא לבוש כמו הדוגמנים בפוסטרים ש-HP מציגה ככאלה שיש במקומות שלה, המראה שלך 'שותה' את הפרודוקטיביות של העובדים סביבך".

הדיווח מציין כי מזכר קוד הלבוש נשלח מפני שבכירים בחברה מאמינים שלקוחות שעורכים ביקור במשרדים של HP יירתעו ממהנדסי מו"פ שנראים מוזנחים.

על פי החברה, גברים צריכים להימנע מלהופיע למשרד בחולצות נטולות צווארון, מכנסי ג'ינס דהויים או קרועים, מכנסיים קצרים, כובעים מכל סוג, כולל כובעי בייסבול, סנדלים ונעליים פתוחות. לנשים מומלץ שלא ללבוש חצאיות קצרות, מכנסי ג'ינס דהויים או קרועים, שמלות עם מחשוף, סנדלים, עקבים גבוהים במיוחד או יותר מדי תכשיטים.

יצוין כי חטיבת השירותים לארגונים הוקמה על בסיס רכישת EDS בעשור הקודם, בעסקת ענק של 13.9 מיליארד דולר. היא מונה יותר מ-100 אלף עובדים ברחבי העולם.

לא התקבלה תגובת דובר HP.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים