דליה רובינסון, מטריקס: "ארגונים נדרשים לקבל רעיונות לחדשנות, על מנת לשרוד בשוק הדינמי"

רונן הורוביץ, סמנכ"ל טכנולוגיה עסקית ב-ויזה כאל: "חוויית לקוח חדשנית - קריטית לפעילות העסקית"

דליה רובינסון, סמנכ"לית מטריקס ומנהלת חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות בחברה. צילום: קובי קנטור

"ארגונים נדרשים לקבל רעיונות לחדשנות, על מנת לשרוד בשוק הדינמי. אנחנו מציעים לארגונים רעיונות כאלה. אנחנו נמצאים בתווך בין בעיה עסקית ה-'מחפשת' טכנולוגיה ובין טכנולוגיה ה-'מחפשת' בעיה עסקית", כך אמרה דליה רובינסון, סמנכ"לית מטריקס ומנהלת חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות בחברה.

רובינסון דיברה בפאנל הפיננסי שנערך במסגרת כנס המנמ"רים החצי שנתי של אנשים ומחשבים. הכנס התקיים באחרונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה, והשתתפו בו מאות מנמ"רים וספקי IT. את הפאנל הנחה אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה.

לדברי רובינסון, "לפני כמה חודשים הקמנו זרוע עסקית חדשה בשם 8300, שתספק פתרונות ושירותים טכנולוגיים ועסקיים לסטארט-אפים ישראליים". לדבריה, "8300, אשר פועלת כגוף ייעודי, נשענת על הידע שצברנו במגוון עולמות הטכנולוגיה והמחשוב, ומציעה לסטארט-אפים ולחברות טכנולוגיה שירותים ופתרונות מותאמים לצרכיהם בכל שלב, מרגע הקמתם, עם גמישות עסקית ולוחות זמנים מהירים לאספקת הפתרונות".

היא ציינה כי "הקמנו את החטיבה החדשה מתוך הבנת צרכים רבים ומיוחדים של חברות לקבל מגוון של שירותים מקצועיים במהירות, תוך גמישות עם הצורך בזמן הגעה מהיר וטוב לשוק. עקרון חשוב נוסף הוא שמירה על הקניין הרוחני של הסטארט-אפ".

"נדרשת חוויית לקוח מותאמת אישית"

"חוויית לקוח חדשנית היא צלע קריטית בהיבטי הפעילות העסקית של החברה בימינו. לכן, כל ארגון נדרש להעניק ללקוח חוויית שירות מותאמת אישית", כך אמר רונן הורוביץ, סמנכ"ל טכנולוגיה עסקית ב-ויזה כאל.

רונן הורוביץ, סמנכ"ל טכנולוגיה עסקית ב-ויזה כאל. צילום: קובי קנטור

רונן הורוביץ, סמנכ"ל טכנולוגיה עסקית ב-ויזה כאל. צילום: קובי קנטור

לדברי הורוביץ, "במסגרת נקודות המגע שלנו עם הלקוח אנחנו נדרשים לתת שירות העונה לצרכים שלו. יש להפיק את המירב מהמגע הזה, שכן יש לנו, כחברת אשראי, מעט נקודות מפגש עם הלקוח לעומת הבנקים". לכן, אמר, "אחד השדות בהם בחרנו להתמקד הוא של יצירת הצעת ערך מדויקת ללקוח, תוך שימוש בטכנולוגיות של זיהוי מיקום ו-Big Data".

הוא ציין כי "ארגונים נדרשים להתגבר על החשש לפעילות שתביא לכך שיהיו זריזים יותר, ועליהם לראות בכך הזדמנות לשיפור בהיבט העסקי".

הורוביץ סיים באמרו כי "עוד אנחנו פועלים בתחום אבטחת המידע למסחר אלקטרוני, עם דגש על מניעת גניבת זהות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים