רנה ג'יימס פורשת מתפקידה כנשיאת אינטל

אף על פי שזו אולי הדרמה הגדולה מכולן, מסתבר שפרישתה של ג'יימס מצטרפת לגל עזיבות לא קטן מהחברה

פורשת. רנה ג'יימס, נשיאת אינטל

רנה ג'יימס, נשיאת אינטל (Intel), תעזוב את תפקידה ואת החברה ב-1 בינואר 2016. ג'יימס עוזבת את החברה לאחר 28 שנים בהם מילאה תפקידים כמו סגנית נשיא, מנכ"לית קבוצת השירותים והתכנים, וכן מנהלת התפעול של השירותים המקוונים של אינטל.

את ההודעה על העזיבה הצפויה העביר מנכ"ל החברה בריאן קרזניץ'. הדיווחים ממחלקת משאבי האנוש וקבוצת הייצור יועברו כעת ישירות לקראזניץ' ושאר תחומי האחריות שלה יפוזרו בקרוב בין בעלי תפקידים אחרים, לפחות באופן זמני. המינוי של ג'יימס לתפקיד בוצע במקביל לזה של קרזניץ' עצמו, כשהחליף את פול אוטליני ב-2013.

"כשמונינו לתפקידינו הנוכחיים ידעתי אז שלהיות המובילה בחברה זה משהו שאני משתוקקת אליו כחלק ממסע המנהיגות שלי. עכשיו זה הזמן הנכון עבורי לעשות את הצעד הבא", כתבה ג'יימס במכתב לעובדים.

בכיר אחר יעזוב את אינטל באותו יום, ומדובר בארווינד סודהני, נשיא קבוצת הון הסיכון של החברה. סודהני עוזב את אינטל לאחר 34 שנים וגם בעברו רשום תפקיד סגן נשיא. הוא מסר כי, "בכל חיי המקצועיים עסקתי בהשקעות כספיות, וזה ככל הנראה לא ישתנה".

בעוד לגבי סודהני כבר נקבע המחליף – וונדל ברוקס שמשמש כנשיא קבוצת המיזוגים והרכישות, עדיין לא ברור מי יחליף את ג'יימס. כנראה שהודעה על כך תימסר לאחר בדיקת מספר מועמדים פנימיים, אך מעבר לכך אין פרטים נוספים.

העזיבה של שני הבכירים מגיעה בתקופה של שינויים בחברה שכוללים גם את העזיבה של הרמן אול, ראש קבוצת המובייל, וכן מייק בל, מקבוצת ההתקנים החדשים. מנכ"ל קבוצת התקשורת והמכשירים איכה אוונס יצורף לוועדה המנהלת של החברה, וג'וש וולדן, מנכ"ל קבוצת הטכנולוגיות החדשות, יקבל סמכויות רחבות יותר.

שינוי נוסף הוא ההטמעה הסופית של חברת McAffe בחברה. אם עד עתה היא פעלה כחטיבה נפרדת, כעת היא תהיה חלק מקבוצת הפעולות של אינטל תחת אחריותו של מנכ"ל הקבוצה, כריס יאנג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים