באו לבקר במאורת הנמר: נציגי עמותת ITWorks

נציגי עמותת ITWorksסי אביבי (סמנכ"לית), רון ברקאי (פיתוח עסקי) ויפעת ברון (מייסדת ומנכ"לית) – הגיעו לביקור במאורת הנמר.

השלושה ביקרו במאורה כדי לספר לנמר על מיזם אותו עורכת העמותה, ראשון מסוגו, שנועד לשלב אוכלוסיות מודרות בהיי-טק הישראלי. המיזם נערך בשיתוף קהילת הסטארט-אפים בישראל.

העמותה, המתמחה בשילוב אוכלוסיות מודרות במעגל העבודה הטכנולוגי בישראל, השיקה באחרונה פורום סטארט-אפים כדי לפתור את המעגל המנציח את הדרתן של אוכלוסיות שלמות מענף ההיי-טק בכלל ומקהילת הסטארט-אפים בפרט, בהן בני המגזר הערבי, אנשים עם מוגבלויות וחרדים.

בימים אלה מגייסת העמותה חברות אל המיזם החדש. עד כה הצטרפו עשרות חברות מובילות והעמותה מסייעת ומנהלת את תהליכי המיון, ההשמה וההדרכה המקצועית של המועמדים, עד לשילובם המוצלח בארגונים. בין אותן חברות ניתן למצוא את SundaySky ,Wix וגט טקסי (GetTaxi).

ברון אמרה כי "בישראל של 2015, כ-20% מאוכלוסיית ישראל מורכבת מבני המגזר הערבי ועדיין יש פערים גדולים. לצערנו, האוכלוסיה הערבית נעדרת לחלוטין מענף ההיי-טק הישראלי בכלל ומסצנת הסטארט-אפים בפרט. בשל התמחות עמותת ITWorks בהשמה ובעבודה עם אוכלוסיות מודרות, יש לנו מאגר גדול הכולל מועמדים איכותיים, סטודנטים ובוגרים מצטיינים מהאוניברסיטאות המובילות, שמעוניינים להשתלב בסטארט-אפים, חברות שמרבית הגיוסים בהן נעשה בשיטה של 'חבר מביא חבר'. אנחנו רואים בהזדמנויות ליצירת תעסוקה ולשילוב של בני אוכלוסיות מודרות בתעשיית ההיי-טק דבר פורץ דרך ומזמינים חברות בענף הטכנולוגיה מרחבי הארץ לפנות אלינו על מנת לקבל מועמדים איכותיים ורלוונטיים".

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - יפעת ברון, מייסדת ומנכ"לית עמותת ITWorks; רון ברקאי, פיתוח עסקי; וסי אביבי, סמנכ"לית העמותה

באו לבקר במאורת הנמר: מימין – יפעת ברון, מייסדת ומנכ"לית עמותת ITWorks; רון ברקאי, פיתוח עסקי; וסי אביבי, סמנכ"לית העמותה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים