עומרי חיון תובע את אייל גולן – בעקבות פוסט בפייסבוק

ארגז המשחקים של עולם הבידור, שכמו תמיד מתנהל ברשתות החברתיות, שוב משנה לוקיישן לכיוון בית המשפט ● לאחר שאייל גולן תבע את עומרי חיון, בלוגר הרכילות הנודע מחזיר לו בטענה שהוא "פגע במותג שבניתי לאורך שנים רבות"

איומים ברצח? עומרי חיון. צילום: יח"צ

עומרי חיון, בלוגר הרכילות המצליח במדינה, הגיש הבוקר (א') כתב תביעה לבית המשפט נגד אייל גולן בטענה שכינה אותו כינויי גנאי בפייסבוק (Facebook), בהם "ילד כאפות". כתב התביעה הינו על סך 300 אלף שקלים והוגש בגין הוצאת לשון הרע ותקיפה.

גולן כינה את חיון בעמוד הפייסבוק שלו "ילד כאפות שכל חייו סבל מאנשים". "הביטוי 'ילד כאפות' ליווה אותי גם בריצתי לכנסת", מסר חיון. "זה פגע במותג שבניתי לאורך שנים רבות, ולכן התביעה".

גולן וחיון משחקים זה זמן רב פינג פונג אלים, בו הם משתלחים אחד בשני, בעיקר ברשתות החברתיות, מאז פרשת הזמר ופרסום שמו, על אף צו איסור הפרסום, על ידי הבלוגר הלא ממושמע קלות.

אלא שמסתבר שגם חיון לא חסין לכל, וכעת הוא ניצב בעצמו במצב לא פשוט בכלל. הוא סיפר כי לאחר הפוסט של גולן קיבל איומים ברצח וכי מעריציו של הזמר "קיבלו אישור לתקוף אותי, הסירו כל רסן". לטענתו, הוא קיבל הודעות ברשתות החברתיות וטלפונים מאיימים רבים ובאחת הפעמים אף התקשר אדם שטען שהוא נמצא מחוץ לבית של חיון, ושהוא יירה בו כדור בראש.

אורון שוורץ, יוגב נרקיס ודורית בלר דה-בר, עורכי דינו של חיון, נותנים בכתב התביעה את פרשנותם למונח "ילד כאפות": "משמעותו היא ילד מוכה, ילד הסובל התעללות, וזאת מכוח היותו שונה, מופנם, נעדר הגנה. ככזה, הוא הופך לשעיר לעזאזל, למדרס ההמון צר המחשבה, שאינו מכבד את שונותו של האחר". עוד הם מוסיפים כי "ילדי כאפות הם ילדים מצולקים. לעולם יזכרו את בריוני הכיתה המתעללים בהם, ולעולם יזכרו את יתר הילדים צופים במחזה ההתעללות מבלי לנקוף אצבע, וראוי לזכור – חיון, חשף את שסבר שראוי שהציבור יידע. השתלחותו של גולן בחיון הייתה אפוא מעשה מכוער ואלים".

מליאם הפקות, חברת ההפקות שמייצגת את אייל גולן, נמסר בתגובה: ״אייל גולן תבע את עומרי חיון והתביעה מתבררת בתקופה זו בבית המשפט, אנו מבינים שהאיש מנסה בכל דרך לקבל תשומת לב ציבורית, אבל אייל גולן וליאם הפקות לא יחזרו מהתביעה״.

נראה שאפשר להכתיר את הפרשה הזאת במשפט הילדים הידוע: ברוגז ברוגז לעולם, שולם שולם אף פעם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים