שיהיו לכם חיים ארוכים

אריזה דקיקה משמעותה חיי סוללה קצרים - תתמודדו, אלה החיים הקשים ● אלא שייתכן שהישועה תבוא מיצרנית הסמארטפונים הסינית Oukitel, שרוצה ליצור סוללה חזקה כמעט פי 10 מזו של ה-iPhone 6, למשל ● מוכנים לזה? תנשמו עמוק

10,000 מיליאמפר לשעה. Oukitel

הסמארטפונים שלנו הופכים חזקים יותר בכל גרסה חדשה ומרבית מכשירי הדגל נושאים כיום יכולות מתקדמות: מסך איכותי, מעבד עוצמתי, זיכרון נדיב ועוד. ואולם, אריזת כל הכוח הזה במכשיר דקיק ומעוצב באה על חשבון דבר אחד חשוב שלא השתפר מהותית בשנים האחרונות, והוא חיי סוללה קצרים.

יצרנית הסמארטפונים הסינית Oukitel, שרובנו לא ממש מכירים, הרימה את הכפפה ומבקשת לשנות את המצב הזה. החברה פרסמה תמונות של אבטיפוס של מכשיר הנושא סוללה של 10,000 מילי-אמפר לשעה. אם אכן הוא יהפוך למציאות נוכל לקבל מכשיר עם חיי סוללה של שבוע.

באתר החברה מצוין כי המכשיר יגיע עם מסך של 5.1 אינץ' ויישא את גרסת 5.1 Lollipop של אנדרואיד (Android). על פי התמונה, המכשיר לא יהיה שיא הדקיקות, אך נראה שמרבית משתמשי הסמארטפונים בעולם יסכימו להתפשר על עוד כמה מילימטרים של עובי כדי לזכות במכשיר שלא זקוק להטענה שלוש פעמים ביום עבודה.

מעניין יהיה לראות כיצד תתמודד החברה עם כמות החום שפולטת סוללה של 10,000 מיליאמפר, אבל אם היא אכן תצליח בכך, משתמשים רבים בעולם יודו לה על הפיתוח שבוודאי יועתק מיד למכשירים נוספים. לצורך השוואה, הסוללה של ה-iPhone 6 מכילה 1,810 מיליאמפר לשעה וזו של ה-Note 3 מבית סמסונג (Samsung) מכילה 3,100 מיליאמפר לשעה, כך ש-10,000 מיליאמפר זה מספר כמעט לא נתפס למכשיר בעובי דקיק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים