שינו זוארץ, מנכ"ל C-DATA: "השוק משתפר, עולם המחשוב המקומי מתאושש"

הוא חזה כי "המחצית השנייה של 2015 תהיה טובה יותר מהמחצית הראשונה, וכל השנה תהיה טובה מזו שלפניה"

משה (שינו) זוארץ, מנכ"ל C-DATA. צילום: קובי קנטור

"המחצית השנייה של 2015 תהיה טובה יותר מהמחצית הראשונה, וכל השנה תעלה על זו שלפניה. שוק המחשוב המקומי מתאושש", כך אמר משה (שינו) זוארץ, מנכ"ל C-DATA.

זוארץ דיבר במסגרת אירוע שערכה החברה אמש (ד'), בהפקת אנשים ומחשבים, למשווקי המשנה שלה במועדון זאפה בהרצליה, בשיתוף דל (Dell) ישראל. הגיעו אליו יותר מ-700 מתוך 3,000 משווקי המשנה שמולם היא עובדת.

לדברי זוארץ, "אנחנו חוזים כי הצמיחה בשוק תשתקף גם אצלנו בחברה, על ידי גידול של 15%". הוא תלה את תחזיתו לפיה המחצית השנייה של השנה תהיה טובה יותר בכמה סיבות: "הבחירות לראשות הממשלה ולכנסת הסתיימו, משוחררים תקציבי IT ובעוד כמה שבועות יחלו המבצעים של החזרה לבתי הספר. הגידול הצפוי יגיע מפעילות בשני המגזרים – הצרכני וגם הארגוני".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

"אנחנו רואים ב-דל שותף אסטרטגי לחיזוק והעמקת האחיזה שלנו בשוק המחשוב בארץ", הוסיף זוארץ. "דל מהווה אחד ממנועי הצמיחה שלנו – בארגונים גדולים, בארגוני SMB ובמגזר הצרכני".

שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל. צילום: קובי קנטור

שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל. צילום: קובי קנטור

זוארץ אמר כי "כשהקמנו את החברה, לפני יותר מעשור, לקחנו על עצמנו את המשימה ליצור מהפכה בעולם הפצת הציוד הממוחשב בישראל. זהו עולם תזזיתי ומשתנה במהירות ובקצב גבוהים. מוצרים מתיישנים בתוך זמן קצר. לכן, למהירות ולנגישות יש משמעות אקוטית מבחינת ההפצה מול הלקוחות ומשווקי המשנה". הוא ציין כי "C-DATA מפיצה את המוצרים לכלל משווקי המשנה בישראל, החל מהאינטגרטורים הגדולים בשוק דרך הרשתות הקמעוניות ועד לחנויות בודדות. המיקוד של החברה הוא בהתחייבות לאספקה מידית של המוצרים".

"אנחנו בשלבים הראשונים של ההתאוששות"

שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל, אמר כי "על בסיס מחזור המכירות במחצית הראשונה של 2015 ולפי הצפי למחצית השנייה, אנחנו נמצאים בשלבים הראשונים של התאוששות".

הוא ציין כי הסניף המקומי של החברה הוקם ב-1998, מנה אז עובדים בודדים ומחזור המכירות שלו עמד על כמה מיליוני שקלים. כיום, לעומת זאת, הוא מונה מאות עובדים והמחזור שלו גדל בעשרות אחוזים משנה לשנה.

"דל היא ספקית פתרונות מהמובילות בעולם, עם סל פתרונות מקצה לקצה – החל מהטאבלט, עבור בתקשורת ורישות, ניהול, אחסון ואבטחת מידע, וכלה בפתרונות לדטה סנטר או בענן", הוסיף קוארטלר.

בהמשך הוא דיבר על תפקיד המנמ"ר ואמר ש-"ככל שהשנים עוברות, הוא הופך מורכב יותר ויותר. בעוד שבעבר, תפקיד המנמ"ר היה לשמור על תקינות ורציפות המערכות, כיום הוא מוביל ארגוני, המחויב להיות בעל יכולות טכנולוגיות ועסקיות. כיום המנמ"ר הוא חלק מההצלחה או הכישלון העסקי של הארגון. אתגריו אינם רק טכנולוגיים, אלא משלבים ראיה עסקית נרחבת".

"גם דל השתנתה ברבות השנים ובמקום לדבר על מוצרים, השיח בחברה עבר להתעסק בפתרון ובשילוב ידיים עם המנמ"רים", סיים קוארטלר. " C-DATA היא שותפה ותיקה ונאמנה של דל, יש לה גישה פרו-אקטיבית לשוק ונמרצות עסקית מובהקת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים