חדש: אתר המרכז מודעות מלוחות מקוונים

אתר זה וזה, שהושק השבוע בהשקעה של 3 מיליון שקלים, מרכז את המודעות מהאתרים יד 2, WINWIN, הומלס, מדס ולוח העיר ● בנוסף, מבצע האתר החדש סינון וטיוב של המודעות הכולל הורדת מודעות שמופיעות מספר פעמים באותו אתר, הורדת מודעות שאין בהן טלפון ליצירת קשר עם המוכר, הורדת מודעות ללא מידע בסיסי מינימלי, והוספת פרטים קריטיים שחסרים במודעות המקוריות

אתר אינטרנט חדש בשם זה וזה, שהושק השבוע בהשקעה של 3 מיליון שקלים, מציע לגולשים אפשרות לרכז את כל החיפושים שלהם בתחומי הרכב, הנדל"ן ומוצרי יד שניה באתר אחד. האתר מרכז את המודעות מהאתרים יד 2, WINWIN, הומלס, מדס ולוח העיר. איסוף זה נועד להפוך את חוויית החיפוש לנוחה, יעילה, ומהירה יותר.

בנוסף, מבצע האתר החדש סינון וטיוב של המודעות הכולל הורדת מודעות שמופיעות מספר פעמים באותו אתר, הורדת מודעות שאין בהן טלפון ליצירת קשר עם המוכר, הורדת מודעות ללא מידע בסיסי מינימלי, והוספת פרטים קריטיים שחסרים במודעות המקוריות.

האתר כולל גם אפשרות לבצע חיפוש מספר ערכים בפעם אחת, קאונטר אונליין המתעדכן תוך כדי חיפוש ומספק אינדיקציה מיידית על כמות התוצאות הצפויות כבר במהלך החיפוש עצמו, ושמירה אוטומטית של החיפושים הקודמים שביצע הגולש, ללא צורך ברישום או זיהוי.

אורית אורן, מנהלת אתר זה וזה, אמרה, כי "כבר שנים ארוכות התחושה בתחום הלוחות המקוונים בארץ היא, שאף אחד מהגופים עוד לא נותן לגולשים ולמפרסמים את הפתרון הנכון, הנוח והאידיאלי. הגולש עדיין עובר חוויית חיפוש מתסכלת, מתישה ופרימיטיבית. הוא נכנס שוב ושוב לאותם אתרים, מתמודד עם ממשק מיושן ולא חכם, עם כמויות פרסום לא סבירות שקופצות עליו מכל עבר, ובסופו של דבר מוצא בדיוק אותן מודעות בכל האתרים ומתקשר שוב ושוב לאותו מפרסם, כי פשוט אין לו דרך לעקוב אחרי הכפילויות והבלאגן. לכן, אתר זה וזה פשוט התבקש. אתר שיעשה איסוף של כל המודעות, ויספק לגולש אפשרות למצוא הכל בצורה נעימה, נקיה ושפויה – במקום אחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים