בניגוד להערכות מוקדמות: יבמ השלימה את רכישת SPSS

במסגרת העסקה, שבוצעה תמורת 1.2 מיליארד דולרים, יקלוט ארגון הייעוץ החדש של יבמ בתחום האנליזה העסקית ושירותי האופטימיזציה העסקית, בהדרגה, יותר מ-4,000 עובדים ● זאת בניגוד להערכות שפורסמו באוגוסט, ולפיהן אורקל, HP או סאפ עשויות להציע לרכוש את SPSS בשווי חברה גבוה יותר מזה שהציעה יבמ

יבמ (IBM) השלימה את עסקת הרכישה של SPSS, תמורת 1.2 מיליארד דולרים. זאת בניגוד להערכות מוקדמות של חברת Cower & Co, שלפיהן העסקה עלולה שלא להתבצע, בסופו של דבר, מאחר שחברות נוספות עשויות להגיש הצעות גבוהות יותר לרכישת SPSS.

בעקבות השלמת העסקה, יקלוט ארגון הייעוץ החדש של יבמ בתחום האנליזה העסקית ושירותי האופטימיזציה העסקית, בהדרגה, יותר מ-4,000 עובדים.

יבמ הודיעה על העסקה בחודש יולי. כן מסרה החברה, כי היא תמשיך לתמוך במוצריה ובטכנולוגיות שלה, גם כאלה המיושמות על פלטפורמות שונות. בעת ביצוע העסקה נמסר, כי SPSS תהפוך להיות חלק מהחטיבה לניהול מידע  של יבמ, שבראשותה עומד ד"ר אמבוג' גויאל. חטיבה זו היא חלק מקבוצת התוכנה בחברה.

פיטר גולדמכר, אנליסט ב-Cower & Co, העריך בחודש אוגוסט, כי העסקה עלולה שלא לצאת אל הפועל, מאחר שאורקל (Oracle), סאפ (SAP) או HP עשויות להציע לרכוש את SPSS בשווי חברה גדול יותר מזה שהציעה יבמ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים