באו לבקר במאורת הנמר: דני קינן, המנכ"ל והבעלים של Welldone Software, ויפעת אשכנזי, מנהלת השיווק והמכירות

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - יפעת אשכנזי, מנהלת השיווק והמכירות של Welldone Software, ודני קינן, המנכ"ל והבעלים שלה

דני קינן, המנכ"ל והבעלים של Welldone Software, ויפעת אשכנזי, מנהלת השיווק והמכירות של החברה, ביקרו השבוע במאורת הנמר.

הם ציינו בפניו כי החברה קיימת מזה כעשור ומתמחה במנטורינג, ייעוץ ופיתוח בטכנולוגיות חדישות, ומשקיעה רבות בהתעדכנות, לימוד והתמקצעות. קינן סיפר על החזון והערכים של החברה, בהם שאיפה למצוינות טכנולוגית, שקיפות מלאה ויצירה של שותפות אמיתית ומערכת יחסים ארוכה עם הלקוח.

אשכנזי הדגישה את מודל העבודה הייחודי של החברה. ״אנחנו חברת בוטיק, יחסית קטנה, ולכן יש לנו את הפריבילגיה לבחור את העובדים בקפידה יתרה", אמרה. "מודל העבודה שלנו, בו העובדים עובדים בצורה מבוזרת, בדרך כלל מהבית, מאפשר לנו למשוך עובדים מקצועיים ביותר, ורסטיליים וחדורי מוטיבציה – כאלה שבאמת אוהבים את המקצוע וחשוב להם ללמוד להתחדש כל הזמן".

קינן ואשכנזי סיפרו לנמר שכל העובדים בחברה הם Fullstack "על סטרואידים", חזקים מאוד הן בפיתוח קליינט  והן בלפחות סביבת שרת אחת, בדרך כלל NodeJS/.NET ובפיתוח בענן AWS ו- Azure. בנוסף, יש לחברה ניסיון וידע בסביבת Cordova/Phonegap עם יכולת פיתוח נייטיב מובייל וכתיבת תוספים מורכבים ב-iOS, אנדרואיד (Android) ו-Windows Phone. "כתבנו עשרות כאלה״, אמר קינן.

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - יפעת אשכנזי, מנהלת השיווק והמכירות של Welldone Software, ודני קינן, המנכ"ל והבעלים שלה

באו לבקר במאורת הנמר: מימין – יפעת אשכנזי, מנהלת השיווק והמכירות של Welldone Software, ודני קינן, המנכ"ל והבעלים שלה

מרבית לקוחות החברה הם ISV's וסטארט-אפים מבוססים, אך ניתן למצוא ביניהם גם את משרד הביטחון ובית התפוצות, למשל. באחרונה החלה Welldone פועלת להרחבת פעילותה בארגונים ומוסדות.

לבסוף אמרה אשכנזי כי ״מעבר ליכולתנו לעבוד כצוות נפרד ולבצע פרויקטים ו-Spin-offs עבור לקוחותינו, הרי שאנחנו משמשים כמקור מרכזי בארגון להזרמה בלתי פוסקת ומתחדשת של רעיונות וטכנולוגיות. אנחנו רואים בהעברת הידע חלק חשוב ביותר בהיצע שלנו. ברור שהצורך הזה קיים גם בארגונים גדולים יותר ובמוסדות, והוא הולך ומתחזק עם הזמן״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים