ציפי מציצה למרכז הענק של אוויה בהודו – חלק ג'

לאוויה פתרונות למוקדי שירות של ארגונים גדולים - וגם קטנים ובינוניים

אוויה הזמינה באחרונה משלחת של עיתונאים מרחבי העולם על מנת לחזות במרכז המו"פ הגדול שלה בפונה שבהודו. העיתונאים קיבלו שם הסברים על המרכז ועל החידושים המפותחים ומיוצרים בו.

אם להיות מדויקים, המרכז שוכן בעיר מגרפאטה – פרבר של פונה בת ה-5.5 מיליון תושבים, שממוקם במרחק של כ-160 ק"מ דרומית-מזרחית למומביי. העיר הוקמה בתחילת שנות ה-80 כדי לאכלס קמפוסי משרדים ומגורים סביב תעשיית שירותי ה-IT, שנראו מתאימים להודו כדי להשתלב בתעשיית ההיי-טק העולמית, במודל מיקור-החוץ.

הקמפוס הגדול שהוקם בה קרוי סייבר סיטי והוא כולל 12 מגדלים המאוכלסים על ידי מבחר חברות בינלאומיות. מלבד אוויה ניתן למצוא שם, למשל, את אקסנצ'ר, ואריאן, ג'ון דיר וגם את אמדוקס הישראלית.

מרכז הפיתוח הגדול של אוויה מונה 1,000 עובדים ומתפרס על פני בשלושה מגדלים. יצוין כי מרכז הפיתוח של אוויה בישראל, הכולל כ-400 איש, יעבור בקרוב למגדלי עזריאלי בחולון, בו כבר שוכנות חברות כמו טלדור וסאפיינס.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


ראמאן אדלקה, ראש צוות פיתוח מערכות אנג'ייג'מנט ופלטפורמות שיתופיות (קולבורציה), מסביר על חשיבות הפיתוח הקל של אפליקציות בפלטפורמת EDP של אוויה, שמאפשרת גם לעובדים שאינם מקבוצת ה-IT לפתח במהירות, לפי דרישות שעולות מהצד העסקי בארגון.


מבט מאחור במוקד השירות של אוויה עצמה, העומד גם לרשות לקוחותיה ומאפשר לבצע סימולציות דל תרחישי קריאות שירות של לקוחות בעיתות שיא, כדי לכוונן את מערכות המוקדים לאופטימיזציית הטיפול בזמני ההמתנה. בתוך הארונות פועלת התוכנה החכמה של אוויה.


אלה מכשירי הקצה בטלפוניה המבצעים סימולציה בה נבחנים ה-"הסתערות" על קריאות השירות והניתוב המתוחכם שיענה למתקשרים אוטומטית בתוכנה, עד אסקלציה למענה אנושי של הנציג הנכון והנבון, שיפתור ללקוח את בעייתו.


מוקדי שירות מוכרים בעיקר בתאגידים גדולים של שירותים פיננסיים ותקשורת, אך אוויה מציעה, במקביל לפתרונות לארגוני אנרטפרייז, גם מערכות לארגונים בינוניים וקטנים יותר. הפתרונות הללו מתאימים גם לסניפים של ארגונים גדולים.


מיצובה ומיתוגה של אוויה בכמה משפטים: מובילה עולמית של פתרונות תקשורת לעסקים; מתוך 500 תאגידים ברשימת המגזין פורצ'ן, 477 הם לקוחות נאמנים של אוויה; החברה צומחת בתחום הפתרונות המנוהלים בענן, התחום העסקי הצומח ביותר, בשיעור שנתי של 19%; החברה היא הראשונה בנתח השוק העולמי של הטלפוניה והמוקדים לתאגידים; אוויה סיפקה מעל 100 מיליון קווי טלפוניה; היא המובילה בממצאי חברות המחקר גרטנר, IDC, פרוסט אנד סאליבן, אינפוטק, פורסטר ונומרטס; כ-15 אלף עובדים ב-59 מדינות; 5,400 פטנטים רשומים וממתינים לאוויה ברחבי העולם. החברה פרטית והמחזור שלה עומד על כ-4.5 מיליארד דולר.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים