One1 תרכז את פעילויות ה-ERP שלה בחטיבה אחת; אודי ויזנר יסיים את תפקידו ב-One1ERP

הנהלת החברה החליטה לערוך שינוי ארגוני, במסגרתו תוכפף חטיבת One1ERP - האחראית למכירות, הטמעת ותחזוקת מערכת הניהול הארגונית One1ERP - תחת אחריותו של שי אוזון, מנכ"ל One1up ● בעקבות השינוי יסיים אודי ויזנר את תפקידו כמנכ"ל One1ERP ● עדי אייל, מנכ"ל One1: "ריכוז פעילות ה-ERP של הקבוצה במסגרת אחריות ניהולית מאוחדת, יביא לאיחוד תהליכים וישפר את תוצאותינו העסקיות"

הנהלת One1 החליטה על שינוי ארגוני, במסגרתו תוכפף חטיבת One1ERP, האחראית למכירות, הטמעת ותחזוקת מערכת הניהול הארגונית הכחול-לבן One1ERP תחת אחריותו של שי אוזון, מנכ"ל One1up. בעקבות שינוי ארגוני זה, יסיים אודי ויזנר את תפקידו כמנכ"ל One1ERP.

עדי אייל, מנכ"ל One1, אמר, כי "ריכוז פעילות ה-ERP של הקבוצה במסגרת אחריות ניהולית מאוחדת, יביא לאיחוד תהליכים וישפר את תוצאותינו העסקיות ואת מיצובנו ככוח ERP מקצועי, גדול ומוביל בשוק הישראלי".

לדבריו, "One1 הינה גוף ה-ERP  הגדול בישראל, המונה למעלה מ-300 אנשי מקצוע ומספק תחת גג אחד את המיטב בפתרונות ERP עולמי ומקומי ליותר מ-600 לקוחות בכל המגזרים ובכל הגדלים. זאת תחת הובלתו של שי אוזון, שהפך את One1up למיישמת אורקל (Oracle) הגדולה בישראל".

באיגרת לעובדי One1, הודה אייל לאודי ויזנר על תרומתו ומאמציו בשנה האחרונה, בה כיהן כמנכ"ל One1ERP.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים