ציפי מציצה למרכז הענק של אוויה בהודו – חלק ב'

ויג'יי מהסקאר, מנהל מו"פ בכיר ומנכ"ל מרכז הפיתוח של אוויה בפונה

אוויה הזמינה באחרונה משלחת של עיתונאים מרחבי העולם על מנת לחזות במרכז המו"פ הגדול שלה בפונה שבהודו. העיתונאים קיבלו שם הסברים על המרכז ועל החידושים המפותחים ומיוצרים בו.

אם להיות מדויקים, המרכז שוכן בעיר מגרפאטה – פרבר של פונה בת ה-5.5 מיליון תושבים, שממוקם במרחק של כ-160 ק"מ דרומית-מזרחית למומביי. העיר הוקמה בתחילת שנות ה-80 כדי לאכלס קמפוסי משרדים ומגורים סביב תעשיית שירותי ה-IT, שנראו מתאימים להודו כדי להשתלב בתעשיית ההיי-טק העולמית, במודל מיקור-החוץ.

הקמפוס הגדול שהוקם בה קרוי סייבר סיטי והוא כולל 12 מגדלים המאוכלסים על ידי מבחר חברות בינלאומיות. מלבד אוויה ניתן למצוא שם, למשל, את אקסנצ'ר, ואריאן, ג'ון דיר וגם את אמדוקס הישראלית.

מרכז הפיתוח הגדול של אוויה מונה 1,000 עובדים ומתפרס על פני בשלושה מגדלים. יצוין כי מרכז הפיתוח של אוויה בישראל, הכולל כ-400 איש, יעבור בקרוב למגדלי עזריאלי בחולון, בו כבר שוכנות חברות כמו טלדור וסאפיינס.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


חדרו של ויג'יי מהסקאר, מנהל מו"פ בכיר ומנכ"ל מרכז הפיתוח של אוויה בפונה, המנהל את 1,000 העובדים במרכז. יש לו כ-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנה בחברות תוכנה גלובליות כמו סימנטק (Symantec) בארצות הברית ובהודו – וניסיון בהקמת סטארט-אפ משלו.


רופאלי סונדאר, מנהלת משאבי אנוש של אוויה ברחבי הודו (יש לאוויה עוד שלושה מרכזים במדינה).


הסנלדר אינו צועד יחף ולאחר שאוויה רכשה את רדוויז'ן הישראלית לפני כשנתיים, גם כמענה לסיסקו (Cisco), שרכשה את טנדברג הנורבגית, שיחות הווידיאו קונפרנס  נערכות על פלטפורמת Skpoia, שפותחה בישראל. מרכז הפיתוח של אוויה בארץ ממשיך לפתח את החומרה ובפונה מפתחים את התוכנה.


מהסקאר מציג את החזון של אוויה לניהול מוקדי שירות בעידן הצרכן והעובד המובילי – הפלטפורמה EDP (ר"ת Engagement Development Platform), המאפשרת פיתוח מהיר של אפליקציות לשימוש צרכני ולעובדי התאגידים. EDP תומכת בכל מערכות המוקדי השירות של כל היצרנים, כך שמי שרוכש אותה שומר על השקעתו.

היצירתיות היא במוקד החשיבה של אוויה. לכן אותגרו נציגי המדיה בסיורם במרכז הפיתוח כשקיבלו סט של אבני לגו לבנייה חופשית של יצירה כלשהי, כראות עיניהם. חידוש מרענן.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים