רכישה בסכנה: תביעה ייצוגית תוגש נגד עסקת זירוקס ו-ACS

על פי מארגני התביעה, העסקה ממעיטה בשווייה של ACS ותנאיה מרתיעים גופים אחרים מלהגיש הצעות משלהם ● כזכור, בשבוע שעבר הודיעה זירוקס, כי הגיעה להסכם על רכישת ACS תמורת 6.4 מיליארד דולרים

משרד פרקליטים מפילדלפיה מנסה לארגן באינטרנט תביעה ייצוגית של בעלי מניות כנגד חברת ACS, שאותה מבקשת חברת זירוקס (Xerox) לרכוש תמורת 6.4 מיליארד דולרים. המשרד, הווארד ג'י. סמית, פרסם בתוצאות החיפוש של גוגל (Google) מודעות שבהן הוא קורא לבעלי המניות של ACS להצטרף לתביעה הייצוגית. על פי מארגני התביעה, העסקה ממעיטה בשווייה של ACS ותנאיה מרתיעים גופים אחרים מלהגיש הצעות משלהם. באתר האינטרנט של משרד הפרקליטים הוצב טופס הצטרפות לתביעה. דובר ACS סירב להגיב.

בשבוע שעבר הודיעה זירוקס, כי הגיעה להסכם על רכישת ACS תמורת 6.4 מיליארד דולרים. מנהלי זירוקס טענו, כי העסקה "תשנה את כללי המשחק" ומסרו כי בכוונתם לשלב בין עסקי החומרה של זירוקס לבין השירותים העסקיים של ACS. חברת ACS מטפלת, בין השאר, בעיבוד טפסים לגופי ממשל ומוסדות רפואיים בארה"ב.

זירוקס הוסיפה, כי העסקה תתרום לרווחיה כבר בשנה הראשונה. מנהלי ACS ציינו, כי העסקה תסייע לחברה להרחיב את פעילותה ברחבי העולם. כזכור, בשבוע שעבר הודיעה דל (Dell) על רכישת פרו סיסטמס (Perot Systems) תמורת 3.9 מיליארד דולרים ואילו HP רכשה בשנה שעברה את EDS תמורת 13.9 מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים