ג'נרל אלקטריק תערוך האקתון בתחום אבטחת הסייבר

בהאקתון יוצגו אתגרי האבטחה והסייבר בעולם התעשייתי ● במקביל מרחיבה ג'נרל אלקטריק פעילות בארץ - ומחפשת מומחים למרכז שלה בהרצליה פיתוח

ג'נרל אלקטריק (GE) תערוך ביום ד' הקרוב האקתון בתחום אבטחת המידע והסייבר, שיתמקד בתחומים אלה בעולם התעשייתי. ההאקתון, ובו תחרות נושאת פרסים, ייערך בבית התפוצות שבקמפוס אוניברסיטת תל אביב וישתתפו בו מומחים מתחומי האבטחה והתוכן, בהם תא"ל (מיל') פנחס בוכריס, לשעבר מפקד יחידה 8200, אלעד שפירא ומני ברזילי.

בג'נרל אלקטריק מעוניינים באמצעות ההאקתון להציג את האתגרים הניצבים בתחום אבטחת המידע בעולם התעשייתי. זהו תחום בעל נפח שוק גדול – מיליארדי דולרים – ומספר השחקנים בו לא רב.

לרגל ההאקתון פיתחו בחברה אתגרי תקיפה שונים. ממארגני האירוע נמסר כי הם רואים בו "הזדמנות לפתיחת אופקים, העברת ידע ופעילות מאתגרת ויצירתית, תוך עידוד חשיבה מחוץ לקופסה. מטרת האירוע היא שילוב של העברת ידע מול התעשייה בישראל ומול מומחי תוכן לאבטחת מידע".

קבוצת הסייבר סקיוריטי של ג'נרל אלקטריק בישראל. צילום: חגית שלו

קבוצת הסייבר סקיוריטי של ג'נרל אלקטריק בישראל. צילום: חגית שלו

בנוסף הודיעה ג'נרל אלקטריק כי היא מרחיבה את הפעילות בישראל ומחפשת מומחים בתחום אבטחת המידע למרכז הסייבר והאבטחה שלה, שפועל בהרצליה פיתוח ושמהווה מרכז אבטחת מידע גלובלי עבור המוצרים של החברה. הקבוצה בישראל אמורה לטפל במערכות הקריטיות ביותר של הקונצרן.  בכוונת ג'נרל אלקטריק להקים קבוצת פיתוח, שתהיה חלק מהאינטראקציה של החדשנות.

איגור ברדיצ'בסקי, חוקר אבטחת מידע מוביל במרכז של ג'נרל אלקטריק בישראל, ציין כי הקבוצה בארץ, שכוללת גם צוות אדום, הוקמה אך לפני מספר שנים והיא לומדת כל העת כיצד להגן על המערכות של הקונצרן ברחבי העולם. "אנחנו בודקים כיצד ניתן להגן על ולתקוף את המערכות הקריטיות ביותר שהקונצרן מייצר: מטוסים, כורים, תחנות חשמל או רכבות. אנחנו תוקפים את המערכות הללו ומבינים היכן החולשה של המוצר – ואז לומדים איך להגן על המערכות הללו. בכך אנחנו מעלים את רמת האבטחה של המוצר", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים