31 במאי: מחלקת סימני מסחר של משרד המשפטים תשיק שדרוג להגשת מסמכים מקוונת

המערכת המשודרגת צפויה לשפר את השירות הניתן לציבור, באמצעות ייעול, התכתבות מהירה וצמצום טעויות

28/05/2015 17:32
משרד המשפטים

מערכת ההגשה המקוונת של בקשות סימני המסחר, שנמצאת בשימוש מאז שנת 2000, עוברת בימים אלה שדרוג משמעותי. לאחר השדרוג, יוכל הציבור להגיש דרכה את כלל המסמכים וההתכתבויות ולקבל באמצעותה מסמכים רשמיים ממחלקת סימני מסחר, ישירות לכתובת הדואר האלקטרוני.

המערכת המשודרגת צפויה לשפר את השירות הניתן לציבור, באמצעות ייעול המערכת, התכתבות מהירה וצמצום טעויות.

במשרד המשפטים מדברים על יתרון אקולוגי מובהק, שכן ההתקשרות מול מחלקת סימני מסחר כוללת התכתבויות מרובות שעד כה בוצעו באמצעות נייר. כעת, יחויבו מרבית המשתמשים לעבוד מול המחלקה בצורה מקוונת, מה שיחסוך את השימוש הנרחב בניירות.

החל מ-1 ביוני, תאגיד או מייצג המחויב לפעול באמצעות תעודה אלקטרונית (כרטיס חכם) יהיה חייב, על פי חוק, להגיש באמצעות המערכת המקוונת החדשה בקשות חדשות לרישום סימני מסחר ומסמכים אחרים המוגשים למחלקת סימני מסחר. מי שאינו תאגיד או אינו בעל תעודה אלקטרונית, יוכל להמשיך להגיש מסמכים כאמור בנייר.

מערכת ההגשה המקוונת תפעל באתר אינטרנט חדש אשר יהיה זמין לציבור החל מה-31 במאי בשעה 18:00 בלינק הזה.

אסא קלינג, ראש רשות הפטנטים, אמר כי הרשות "רואה במעבר לעבודה מקוונת מלאה שיפור משמעותי לציבור וחלק מהצעדת כלל מערכות המידע שלה לקדמת הטכנולוגיה. ישנה חשיבות רבה לעבודה מקוונת מלאה באופן מודרני ועדכני, המתאים לאופי של ציבור המבקשים הדינמי בתחום מסחרי זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים