אלי רייפמן הגיש לבית המשפט בקשה להמיר את המאסר שלו במעצר בית

פרקליטיו של רייפמן, שהגישו את הבקשה בשמו, טוענים, כי הוא כלוא בצינוק, ובכך נמנע ממנו לקיים את החלטת בית המשפט להעביר את מניותיו באמבלייז לכונס הנכסים של החברה ● לדבריהם, "שהותו של רייפמן בצינוק יותר למשך יותר משבוע נוגדת את זכויות היסוד של כל אזרח בישראל ומהווה ענישה דרקונית" ● בבקשה נטען, כי הצינוק שבו הוא שוהה שופע מקקים, נטול אוויר נקי, רועש ומונע ממנו את היכולת לישון

אלי רייפמן, מייסד אמבלייז (Emblaze) והמנכ"ל המושעה של החברה הבת שלה, אמבלייז מובייל (Emblaze Mobile), הגיש אתמול (ד') לבית המשפט העליון בקשה להעבירו למעצר בית. רייפמן, הכלוא לדבריו בצינוק, טוען שתנאי מאסרו מונעים ממנו לקיים את צו בית המשפט בדבר העברת מניות אמבלייז.

הוא ביקש, באמצעות פרקליטיו, לשהות במעצר בית עד לדיון בערעורו, שיתקיים מיד לאחר פגרת סוכות, ב-12 באוקטובר. עורכי הדין טענו בבקשה, כי "שהותו של רייפמן בצינוק יותר למשך יותר משבוע נוגדת את זכויות היסוד של כל אזרח בישראל ומהווה ענישה דרקונית". עוד נטען בבקשת רייפמן, כי הצינוק שבו הוא שוהה שופע מקקים, נטול אוויר נקי, רועש ומונע ממנו את היכולת לישון.

רייפמן נשלח ל-45 ימי מאסר, בעקבות החלטתו של בית המשפט המחוזי, שלפיה הוא ביזה את בית המשפט בכך שלא העביר את המניות של אמבלייז לידי כונס הנכסים של החברה, עו"ד איתן ארז. הוא הגיש בקשה לעיכוב המאסר, שנדחתה על ידי בית המשפט העליון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים