פטריק דרהי מנהל מגעים לרכישת Time Warner Cable

קבוצת אלטיס, שמשמשת כבעלים של HOT ושנמצאת בבעלות דרהי, מעוניינת להיכנס באמצעות הרכישה לשוק האמריקני ● מלבד טלוויזיה, מציעה הנרכשת הפוטנציאלית שירותי אינטרנט וטלפוניה

ירכוש גם את טיים וורנר? פטריק דרהי, בעל השליטה ב-HOT

פטריק דרהי, הבעלים של HOT, נמצא בימים אלה במשא ומתן לרכישת טיים וורנר (Time Warner Cable), חברת הכבלים השנייה בגודלה בארצות הברית. החברה מציעה שירותי אינטרנט, טלפוניה וטלוויזיה. לא פורסם הסכום שעומד על הפרק.

אם המשא ומתן יצלח, דרהי ירכוש את טיים וורנר באמצעות קבוצת אלטיס (Altice Group), ענקית התקשורת הצרפתית שבבעלותו ושבאמצעותה הוא גם הבעלים של HOT. יצוין כי יש לטיים וורנר נוכחות בולטת בשתיים מהערים הגדולות ביותר בארצות הברית – ניו-יורק ולוס אנג'לס.

לפי דיווח שפרסם הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), דרהי נכנס למשא ומתן עם טיים וורנר מספר שבועות בלבד לאחר שזו דחתה הצעת רכישה מצד קומקאסט (Comcast). לפי הידוע, קומקאסט הציעה תמורת החברה 44.5 מיליארד דולר, כך יש שלהעריך שזהו הסכום, לפחות, שהוא מציע עבורה.

מאז רכש דרהי את אלטיס היא נחשבת רוכשת סדרתית וקצב קניית החברות שלה באירופה של החברה רק גבר בשנה האחרונה. באמצעות רכישת טיים וורנר, היא מקווה להיכנס לשוק האמריקני, שגדול בהרבה מזה האירופי.

עוד לפני שפנתה לטיים וורנר, החלה אלטיס במשא ומתן לרכישת Suddenlink, חברת תקשורת בכבלים קטנה בהרבה מהנרכשת הפוטנציאלית הנוכחית. שווי העסקה הזו, שלפי הערכות של מקורבים לעניין נמצאת בשלב מתקדם, עומד על כ-10 מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים