משרדים ברמה של חמישה כוכבים

Regus, שחנכה השבוע מרכז בלב הסיטי של תל אביב, מציעה לשכור חדרי משרדים או אפילו שולחנות עבודה, במודל גמיש ● הנמר היה וראה, ומביא רשמים מטקס הפתיחה

11/05/2015 17:04
מימין: צביקה מושקוביץ, בעלי הדקה ה-90; גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה; ורון יריב, מנכ"ל Regus

מגדל העסקים רוטשילד 22 בנוי, אם לא ידעתם, על חורבותיו של בית צים, שנשרף כליל בפברואר 1966. כמעט 50 שנים אחרי, לא נשאר כמובן משהו שמזכיר את השריפה ההיא. במקום ביתה של חברת הספנות הלאומית (דאז) ניצב כיום מגדל שכולל חברות בולטות כמו אפל (Apple).

לא רק הבניין כבר איננו אותו בניין כמו אז, אלא כל האזור. דרום-מערב שדרות רוטשילד והרחובות מסביב הפכו ללב הסיטי של תל אביב. מגדלים ענקיים של בנקים, חברות גדולות (וגם בית מגורים מהיקרים בארץ) לצד בתי קפה ופאבים טרנדיים, והמון אנשים – בלילה וביום. אחד האזורים הסואנים בישראל.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

בלב האזור הזה נמצאת סביבת עסקים של חמישה כוכבים, שהושקה בשבוע שעבר. מדובר במרכז העסקים השביעי של Regus, שחנך רון יריב, מנכ"ל החברה בישראל ומי שהיה מנכ"ל מלונות אפריקה-ישראל. החברה מציעה שכירת חדרי משרדים לתקופות גמישות.

היה צפוף בטקס, שנערך בקומה ה-11 של הבניין, שכבר הושכרה כולה, אם כי עדיין נותר מקום בקומה ה-12. אנשי עסקים רבים הגיעו לברך ולפרגן, בהם אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס (United Airlines); דפנה הרלב, מנכ"לית קבוצת אביב; צביקה מושקוביץ, בעלי הדקה ה-90; האדריכל בוקי צוקר; גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה; שרון אלון, מנהל אזור תל אביב של רשת מלונות פתאל; ואייל טייב, אחיה של נינט.

יריב ציין כי Regus צפויה בשלוש השנים הקרובות יותר מלהכפיל את מספר מרכזי העסקים שלה בארץ – מ-7 ל-15 אתרים להשכרה. בעולם כולו יש ל-Regus, או ריג'יס, כפי שמבטאים בעברית, יותר מ-2,000 אתרים ב-750 ערים, ב-100 מדינות.

שכירת חדרי משרדים לתקופות גמישות הוא מודל מלונאי שפועל בהצלחה בעולם המשרדים העסקיים. Regus משכירה לפי יום או לפי שעה, ולא רק חדרים – ניתן לשכור ממנה שולחן עבודה, חדרי פגישות, משרדים וירטואליים ואפילו כתובת עסקית בלבד. הכול ברמה של חמישה כוכבים.

מימין: אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס; ורון יריב, מנכ"ל Regus

מימין: אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס; ורון יריב, מנכ"ל Regus

מימין: איש העסקים אייל טייב; ורון יריב, מנכ"ל Regus

מימין: איש העסקים אייל טייב; ורון יריב, מנכ"ל Regus

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים