מחקר: גולשי הרשתות החברתיות – עשירים ועירוניים יותר

מתוצאות מחקר שנערך בארצות הברית עולה, כי גולשים ממעמד כלכלי גבוה יותר מעדיפים את פייסבוק על פני רשתות חברתיות אחרות, בעוד שבעלי הכנסות נמוכות אוהבים יותר לגלוש במיי-ספייס ● יותר בלוגרים ומשתמשי טוויטר גרים בערים מאשר הגולשים ברשתות חברתיות אחרות ● עוד גילה המחקר שלפחות חצי מהאמריקנים גלשו בחצי השנה האחרונה ברשת חברתית כלשהי

אם יש לכם פרופיל בטוויטר (Twitter), פייסבוק (Facebook) או רשת חברתית אחרת – קיים סיכוי גבוה שאתם עשירים, או לפחות אמידים, וגרים בעיר. ממחקר חדש שעשתה חברת נילסן (Nielsen) בארצות הברית עולה, כי גולשים ממעמדות כלכליים גבוהים יותר מעדיפים את פייסבוק, בעוד שבעלי הכנסות נמוכות אוהבים יותר לגלוש במיי-ספייס (MySpace). שיעורם של הבלוגרים ומשתמשי טוויטר שגרים בערים גבוה יותר מזה של הגולשים ברשתות חברתיות אחרות.

ווילס קוריגן, סגן נשיא בנילסן, אמר, כי "המחקר שלנו מראה שלפחות חצי מהאמריקנים גלשו ברשת חברתית כלשהי בשנה האחרונה, ושמספרם עולה מדי רבעון".

מחקר שפורסם בחודש יולי גילה, כי פייסבוק חביב במיוחד על אנשים מבוגרים, וכי מספר הגולשים באתר בני 55 ומעלה עלה במחצית הראשונה של 2009 ביותר מ-500%. מספר הגולשים בגילאים 35-54 גדל באותה תקופה בשיעור נמוך יותר – כ-190%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים