צביקה אלפי, תדיראן טלקום: "המעבר לענן – בעיקר בנושאים שאינם ליבה"

"בהמשך 2015, השוק המקומי ישמור על מגמה די יציבה; המגזר היחיד אשר סובל מחוסר יציבות הוא מגזר הממשלתי, בשל העדר תקציב מסודר", אמר אלפי, מנכ"ל החברה

צביקה אלפי,מנכ"ל תדיראן טלקום. צילום: פלי הנמר

"אנו מזהים מעבר של ארגונים לענן, אלא שהמעבר, נכון לשלב זה, הוא בנושאים שאינם בליבת הפעילות של הארגון", כך אמר צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום שירותי תקשורת.

אלפי התראיין במסגרת כנס C3, פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים לאחרונה בגיאורגיה. לדבריו, "אנו מזהים בשוק ה-IT כמה מגמות עיקריות: קונסולידציה וסטנדרטיזציה; מעבר לשירותי ענן, בעיקר בנושאים שאינם ליבתיים; התרכזות ביישומים המקדמים ערך תחרותי ללקוחות; טיפוח ערוצי התקשרות חדשים בין ספקים ללקוחותיהם, מעבר לערוצים המסורתיים של קול ואינטרנט; מיצוי ידע ארגוני לטובת ניהול חכם יותר של תהליכים ושיפור תוצאות עסקיות – מבוסס ניהול ידע ובינה עסקית".

בהמשך 2015, אמר אלפי, "השוק המקומי ישמור על מגמה די יציבה, בכל אחד מהמגזרים, זו מגמה אשר נמשכת עוד משנת 2014. המגזר היחיד אשר סובל מחוסר יציבות, הנו מגזר הממשלתי, בשל העדר תקציב מסודר". לדבריו, "ככלל, השוק פעיל ואנו עדים לדרישות בתחומי תקשורת האחודה – UC עם דרישות מוגברות יותר בשוק פתרונות להידוק הקשר עם הלקוחות, CES".

בשוק ה-IT המקומי כיום, אמר אלפי, "יש למנמ"ר הארגוני כמה מצוקות בהן הוא נדרש לטפל: התפתחות מתמדת של הטכנולוגיה, משמע, מה שנרכש 'היום', תוך 'יממה' הופך למיושן; קיצור זמן הגעה של מוצרים ושירותים חדשים; אספקה של אותם פתרונות ושירותים חדשים, בעלי חווית משתמש מאוד ידידותית, מה שיקל על ההטמעה בארגון עצמו; התפתחות מתמדת של ערוצים דיגיטליים שונים, דבר שפוגם ב'קשר האישי' בארגון, ובקשר האישי ללקוחות של אותו ארגון. לכן, נדרש מערכי אוטומציה ומיכון בהתאמה אישית; במקביל להתפתחות הטכנולוגיה, עם עושר רב של פתרונות, תקציבי ה-IT  הארגוניים יורדים בכל שנה".

תדיראן טלקום, אמר אלפי, "שמה לעצמה מטרה להיות מובילת שוק  בישראל בתחומי השיתופיות, התקשורת האחודה והידוק הקשר עם הלקוח. החברה מספקת מענה מיטבי ללקוחות הקצה העסקיים שלה, מחד, ולמנמ"רים המייצגים את הנושאים הטכנולוגיים, מאידך. אנו מובילים כמה פרויקטים אשר סוגרים את הפער המתואר באמצעות הטכנולוגיות אותן אנו מטמיעים, משפרים תהליכים עסקיים בארגונים, משפרים פרודוקטיביות ארגונית ומביאים את לקוחותינו אל קדמת הטכנולוגיה, תוך שמירה על תקציב IT שפוי בארגון". כך, סיכם, "אנו בתדיראן מצליחים לעזור למנמ"ר להפוך מ-CIO מסורתי – Information Officer, ל–CIO  מתקדם – Innovation Officer".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים