ארז עציון, EMC: "ההכרזות המשמעותיות ביותר של החברה השנה – טכנולוגיות ישראליות"

"אחד היתרונות בכך שהחברות הללו נרכשו על ידי EMC ופיתוח המוצרים שלהן נשאר בישראל, הוא שיש הרבה מאוד עבודה מול השטח המקומי והרבה מאוד פידבקים מלקוחות מוצאים את דרכם לדור הבא של המוצרים", אמר עציון - מנהל קבוצת היועצים הטכנולוגיים ב-EMC ישראל, בראיון לאנשים ומחשבים

ארז עציון, מנהל קבוצת היועצים הטכנולוגיים ב-EMC ישראל. צילום: אור יעקב

"יש פה ב-EMC World 2015 נוכחות ישראלית גדולה מאוד, שמהווה דוגמה נוספת ל-DNA הישראלי של החברה הזו. ההכרזות המשמעותיות ביותר שראינו בכנס השנה הן של XtremIO מגליל ים ושל מוצרים כמו ScaleIO ו-RecoverPoint – שמקורם כמובן בישראל. אין ספק שישראל נמצאת על המפה בחברה הגלובלית הזו", כך אמר ארז עציון, מנהל קבוצת היועצים הטכנולוגיים ב-EMC ישראל.

עציון אמר את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים, שהתקיים במסגרת של EMC World 2015 – הכנס השנתי של החברה, שנערך בשבוע שעבר בלאס וגאס. אל הכנס, שמשך אליו כ-15 אלף משתתפים מ-99 מדינות, הגיעה משלחת ישראלית הכוללת 100 נציגים, מתוכם כ-60 לקוחות ושותפים וכ-40 עובדי EMC מארגון המכירות של החברה, גופי הפיתוח ומכל היחידות הפונקציונליות בארץ.

לדבריו, "אחד היתרונות בכך שהחברות הללו נרכשו על ידי EMC ופיתוח המוצרים שלהן נשאר בישראל, הוא שיש הרבה מאוד עבודה מול השטח המקומי והרבה מאוד פידבקים מלקוחות מוצאים את דרכם לדור הבא של המוצרים – מה שמוביל למצב שבו הלקוחות שלנו גם נמצאים בחזית הטכנולוגיה, גם מחוברים לחזון הפיתוח העתידי של המערכות וגם שפיצ'רים חדשים מותאמים יותר לצרכים של הלקוחות הישראלים".

"מערכי אחסון All Flash (כאלה המבוססים באופן מלא על טכנולוגיית פלאש) מאוד משמעותיים לשוק הישראלי", הוסיף עציון. "אנחנו רואים שלקוחות ישראלים, שידועים כ-Early Adopters, מתעניינים באופן מובהק ב-All Flash Array. הרבה לקוחות עושים אתנו פיילוטים ובדיקות היתכנות למערכי אחסון מבוססי פלאש ובעיקר כאלה המבוססים על XtremIO ויש כבר לקוחות שנמצאים בשלבי הטמעה וכמובן גם כאלה שעלו לשלב הייצור. בנוסף, אנחנו רואים לקוחות שאמצו ארכיטקטורה של דטה-סנטר שמבוסס פלאש מקצה לקצה".


ארז עציון, מנהל קבוצת היועצים הטכנולוגיים ב-EMC ישראל. צילום ועריכת וידיאו: אור יעקב

הוא הוסיף, כי "הלקוחות הישראלים מחפשים בעיקר פתרונות סגורים, כאלה שבהם האינטגרציה התבצעה אצל היצרנים בכדי להקטין את הסיכונים. התוכנה הופכת לחלק מרכזי מאוד מבחינת האוטומציה, והאוטומציה הופכת להיות לב המערכת. בנוסף, גם הענן המקומי והציבורי מתחיל לתפוס תאוצה בארץ".

"אמנם מדברים כבר כמה שנים על כך ש-EMC הופכת להיות חברת תוכנה, אבל כעת נראה שהאוניה הענקית הזו הצליחה לשנות כיוון ליעד שלה ו-EMC הפכה לחברת תוכנה לכל דבר ועניין", אמר עציון לסיכום. "אפשר לראות את זה, למשל, במודלי הרישוי החדשים של EMC. לקוחות מתחילים לקבל היום מוצרי תוכנה בחינם, כדי שיוכלו להתנסות בהם – וזה משהו שלא ראינו בעבר. אנחנו רואים גם מעבר הדרגתי לקוד פתוח, כמו במקרה של VIPR, לדוגמה. אפילו פלטפורמות ה-Core של EMC מתחילות לרוץ כתוכנה בלבד, כמו VNX ו-Isilon".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ארז צור - מנכ"ל EMC

    ארז עציון, ראיון יפה ומקצועי. שאפו על ההסברים ועל העזרה למשמתמשים. הבנה בהווה של צרכי ופרוייקטי העתיד ( של הלקוחות הפנימיים והחיצוניים שלהם ) היא קריטית. בברכה ארז צור

אירועים קרובים