חן ביבר, טלדור-גלאסהאוס: "ארגונים נעים לעבר פתרונות תקשורת וגיבוי בענן בשל חיסכון"

"יש למנמ"רים השנה אתגרים רציניים, כמו הצורך לספק יותר שירותים ויישומים ללקוחות בפחות עלויות וצמצום תקציבים", אמר ביבר, סמנכ"ל מכירות למגזר הפיננסי והציבורי בטלדור תקשורת-גלאסהאוס

חן ביבר, סמנכ"ל מכירות למגזר הפיננסי והציבורי בטלדור תקשורת-גלאסהאוס

"מזה שנה ויותר, אנו מזהים מגמה במסגרתה ארגונים מעבירים חלק מפעילויות ה-ICT שלהם לענן. הדבר מניב להם חיסכון תפעולי וכספי", כך אמר חן ביבר, סמנכ"ל מכירות למגזר הפיננסי והציבורי בטלדור תקשורת-גלאסהאוס.

ביבר התראיין במסגרת כנס C3, פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים בסוף השבוע בגיאורגיה.

לדבריו, "אנו מזהים יותר ויותר כניסה של ארגונים למחשוב ענן, וצריכה של אותם שירותים במודל זה. בין שאר הפעילויות שעוברות לענן, אנו רואים העברה של מרכזיות טלפוניה לענן והעברה של הגיבוי לתצורה זו".

ביבר אמר כי "יש לנו כמה לקוחות המקבלים שירות שכזה, ביניהם לקוח משמעותי מהמגזר המוניציפלי, שאין לו כלל מרכזיות: אנו מתפעלים לו את כלל שירותי המרכזיות של בתי הספר וגני הילדים בענן. הדבר הניב לו חיסכון תפעולי ניכר".

"בעולם טכנולוגי מורכב בו אנו נמצאים כיום", אמר, "מנהלי התשתיות נמצאים במצב של ריבוי ספקי IT. עליהם לבחור בין עשרות טכנולוגיות של יצרניות IT רבות. הם נדרשים להטמיע את הפתרונות באופן מיטבי בארגון שלהם. לצורך כך, הם מחפשים שותף אמין וחזק, אשר מבין בטכנולוגיות אלו וביכולתו להציע להם היצע נרחב של שירותים. הם רוצים שותף בעל ראייה רחבה של כל עולם תשתיות ה-IT הפיסיות, תקשורת, אבטחת מידע, יכולות שיתופיות ובניית דטה סנטר מתקדם".

ביבר סיכם באמרו כי "יש למנמ"רים השנה אתגרים רציניים, כמו הצורך לספק יותר שירותים ויישומים ללקוחות בפחות עלויות וצמצום תקציבים. אולם, אחד האתגרים המרכזיים שעימם יהיה עליהם להתמודד, הוא הורדת העלויות התפעוליות של הדטה סנטר. כיום, יש בישראל מספר בודד של חברות שנותנות פתרון מקצה לקצה בעולמות הדטה סנטר. בעקבות רכישת גלאסהאוס, יש לטלדור מובילות משמעותית בתחום זה: ביכולותינו לספק ללקוחותינו פתרון מקיף, זול ומהיר מבית אחד – עם מענה כולל לדרישות המנמ"ר ויכולת לדבר עם כל הספקיות בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים