באלמר: "פישלנו עם חלונות מובייל"

מנכ"ל מיקרוסופט מתח ביקורת על מוצרי החברה בכנס סגור לתקשורת שערכה ענקית התוכנה ● עוד סיפר באלמר, שדבריו הודלפו לטוויטר, כי מיקרוסופט ביצעה שינויים בחטיבת חלונות מובייל ● מקורות בתעשיה העריכו, כי חלונות מובייל 7 תושק לכל המוקדם בסוף 2010

"מיקרוסופט (Microsoft) פישלה עם חלונות מובייל", אמר סטיב באלמר, מנכ"ל ענקית התוכנה, בכנס Venture Capital Summit שנערך בסוף השבוע; כך דיווחו משתתפים בכנס.

הכניסה לאירוע נמנעה מעיתונאים, אולם פול ג'וזפאק, איש תעשיית ההון סיכון, דיווח על דברי הביקורת של באלמר בנוגע למוצרי החברה שבראשותו. ג'וזפאק עדכן את חשבון הטוויטר (Twitter) שלו בעת שבאלמר שוחח עם המשתתפים בכנס: "באלמר אמר שהם פישלו עם חלונות מובייל. הוא אמר שהיה רוצה שחלונות 7 (Windows 7) כבר תושק. הם שינו לחלוטין את החטיבה העוסקת בחלונות מובייל (Windows Mobile)". טוויט של משתתף אחר דיווח, כי באלמר אמר שמינה "אנשים מקצועיים חדשים" בחטיבת חלונות מובייל, וכי הוא "הבטיח שמקרה כזה לא יישנה".

חלונות מובייל 6.5 צפויה להיות מושקת באוקטובר, וענקית התוכנה מקווה שגרסה 7 תושק בשנה הבאה, כך לדברי מנהלים בכירים במיקרוסופט. מקורות בתעשייה סקפטיים לגבי ההשקה הזו, ומעריכים, כי הדבר יקרה, לכל המוקדם, בסוף 2010 ולא במהלכה. אותם גורמים ציינו בפני העיתונות הטכנולוגית בארה"ב, כי מיקרוסופט מתמודדת עם "סוג של משבר", לאחר שמוטורולה (Motorola) ופאלם (Palm) החליטו להפסיק לייצר מכשירים ניידים מבוססי חלונות מובייל, בעוד שה-iPhone של אפל (Apple) והבלקברי (BlackBerry) של RIM חוו גידול בנתח השוק שלהם. מנגד, גם אינטל (Intel) צפויה להשיק מערכת הפעלה לניידים, ופלטפורמת אנדרואיד (Android) של גוגל (Google) מציעה אף היא קשרים ייחודיים בין שירותי ווב ורכיבים ניידים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רובי

    סוף עידן ההגמוניה של מיקרוסופט קרב הרבה יותר מהר ממה שסיב בלמר חושב

אירועים קרובים