המנכ"לית לשעבר של HP רוצה להיות נשיאת ארצות הברית

קרלי פיורינה אמרה כי הסיכויים שתתמודד על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לתפקיד "גבוהים מ-90%" ● אם תחליט להתמודד, היא תצטרך להתחרות בפוליטיקאים מנוסים

נשיאת ארצות הברית ראשונה - ומעולם ההיי-טק? צילום: גייג' סקידמור, ויקיפדיה

לא רק הילרי קלינטון: אישה נוספת מעוניינת במשרה הרמה ביותר בעולם – נשיאת ארצות הברית. קרלי פיורינה, לשעבר מנכ"לית HP, אמרה בראיון לרשת Fox כי יש "יותר מ-90% סיכוי" שתתמודד על המועמדות מטעם המפלגה הרפובליקנית בבחירות שייערכו לתפקיד בסוף 2016.

היא ציינה כי תכריז על תוכניותיה הסופיות בסוף אפריל או בתחילת מאי, וכי בינתיים היא מגבשת את הצוות שלה ומגייסת תומכים וכספים.

אם תחליט סופית להתמודד, פיורינה תצטרך להתחרות על המועמדות הרפובליקנית לנשיאות מול שורה ארוכה של יריבים, חלקם בעלי סיכויים טובים לזכות. מדובר במושל לשעבר של פלורידה, ג'ב בוש – האח של והבן של נשיאים קודמים, מושל וויסקונסין, סקוט ווקר, הסנטור ממדינת פלורידה, מרקו רוביו, המושל לשעבר של ארקנסו, מייק האקבי (שכבר התמודד לתפקיד), ומושל ניו-ג'רזי, כריס כריסטי.

על המועמדות להחלפתו של ברק אובמה בבית הלבן מטעם המפלגה הדמוקרטית יתמודדו, ככל הנראה, קלינטון – שנחשבת לבעלת הסיכויים הגבוהים ביותר – והמושל לשעבר של מרילנד, מרטין או'מלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים