אינטגריטי הטמיעה באקסלנס נשואה פתרון גלישה מאובטחת

הטמעת הפתרון, Smart Browser, היא שלב מקדים בפרויקט וירטואליזציה של תחנות הקצה של סיטריקס ● ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

שמעונה נוה, מנמ"רית אקסלנס נשואה

אינטגריטי תוכנה הטמיעה בחברת ההשקעות אקסלנס נשואה את פתרון הגלישה המאובטחת Smart Browser. הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

הפתרון הוא פרי מיזם משותף של אינטגריטי תוכנה ואמן, והטמעתו מביאה להפרדת מחשבי הקצה בארגון מגלישה באינטרנט.

שמעונה נוה, מנמ"רית אקסלנס נשואה, אמרה כי "כחברה פיננסית, לאקסלנס יש חשיבות ראשונה במעלה לנושא אבטחת המידע בסביבת האינטרנט. ההגנה הטובה ביותר מבחינתנו היא הפרדה של סביבת הגלישה מהרשת הפנימית". לדבריה, הטמעת הפתרון הפכה את הנושא לפשוט. "נושאים כמו הפניית לינקים אוטומטית מתוך הרשת הפנימית, ניהול משתמשים, הזדהות יחידה, ניהול וחסימת פלאשים והורדת קבצים בצורה קלה וידידותית, כולל התממשקות למערכת ההלבנה הארגונית – כל אלה נעשים באופן שהוא כמעט שקוף למשתמשים ובביצועים מצוינים. זאת, בנוסף לעמידה ברגולציות הנדרשות".

לדבריה, "בימים אלה אנחנו נמצאים בתהליך ליישום פרויקט VDI (וירטואליזציה של תחנות הקצה) ארגוני מבוסס סיטריקס (Citrix). בכוונתנו לנצל את התשתית הטכנולוגית הקיימת על מנת למקסם את יכולות הניהול וההשקעות בתחנות הקצה בארגון".

גיל קורן, ראש צוות תשתיות באקסלנס נשואה, ציין כי "הפרויקט הביא לשמירת הידע בבית הלקוח, בצוות תשתיות. מערכות אלה יאפשרו ניהול ריכוזי של תחנות העבודה, אחידות בגרסאות תוכנות, ניהול עדכוני תוכנה רוחביים אחידים, העלאת רמת האבטחה ברשת ועוד".

לדברי ארז גולדשטיין, מנכ״ל אינטגריטי תוכנה, "אחת המגמות המרכזיות בשנים הקרובות תהיה בידוד הסיכון מהרשת הפנימית, על ידי שימוש בטכנולוגיות וירטואליזציה. אנחנו משתלבים במגמה זו תוך שמירה על חוויית משתמש מרבית. התשתית הטכנולוגית תשמש את אקסלנס גם לפרויקט VDI שיביא לחיסכון, התייעלות ושיפור אבטחת המידע בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים