באו לבקר במאורת הנמר: שמעון קיקיון, יזם ומנכ"ל ExitSoft, ובתו, דיתי

באו לבקר במאורת הנמר: שמעון קיקיון, יזם ומנכ"ל ExitSoft, ודיתי, בתו, מנהלת השותפים העסקיים בישראל של Centerity

באחרונה ביקרו במאורת הנמר שני אורחים שההיסטוריה שלהם מגלמת בתוכה שלושה דורות של ה-IT בישראל: שמעון קיקיון, יזם ומנכ"ל ExitSoft, חברת נציגויות תוכנה ומבוגרי ממר"ם, ודיתי, בתו, מנהלת השותפים העסקיים בישראל של חברת התוכנה הישראלית-בינלאומית Centerity. אביו של שמעון היה זכריה קיקיון, ממפקדי ההגנה בתל אביב, שנחטף על ידי אנשי האצ"ל, ודודו (אחיו של זכריה), מרדכי קיקיון, היה גזבר ההגנה והקים את ממר"ם.

ExitSoft היא חברה המתמחה בפתרונות תוכנה תשתיתיים, כולל רכיבי תוכנה (קומפוננטות). החברה משווקת ותומכת בלקוחות במגוון מגזרים במוצרי תוכנה של חברות מובילות בתחום ביניהן: Axway, המפתחת פתרונות תוכנה בעולם של העברת, שיתוף ואינטגרציית נתונים – MFT ,B2B ,Rogue Wave ו-EDI; ספקיות פתרונות ורכיבי תוכנה לצרכים שונים, כגון UI, ספריות תשתיתיות במגוון שפות פיתוח, ספריות מתימטיות, כלי Debug ועוד, המקלים ומקצרים את זמני הפיתוח למאות אלפי מפתחים בעולם; ואחרות. קיקיון היה בעברו מנכ״ל א.מ.ת מוצרי תוכנה מקבוצת א.מ.ת מיחשוב ומוותיקי ענף המיחשוב המקומי. הביקור במאורת הנמר היווה עבורו הזדמנות להחלפת חוויות מעשייה רבת שנים בתחומי החומרה והתוכנה בשוק ההיי-טק הישראלי.

Centerity היא חברה ישראלית שמטרתה לספק מגוון רחב של פתרונות שליטה, בקרה וניהול של כלל המערכות השונות בארגון תחת מעטפת מרכזית אחת. מזה כעשור שהמערכת מאפשרת ניטור מדוקדק של כלל הרכיבים בעולם תשתיות המיחשוב, תוך כדי מדידה חכמה של מערכות תקשורת, אפליקציות, בסיסי נתונים, מערכי אחסון וכדומה. הפתרון של Centerity מאפשר מדידת SLA וזמינות שירותים עסקיים בצורה מרכזית ויעילה תחת קורת גג אחת, ללא צורך במוצרים משלימים. עולם תשתיות המיחשוב נעשה מורכב, מסועף והטרוגני יותר, כך שהחשיבות לזוג עיניים מרכזיות, אמינות ואיכותיות נעשית קריטית.

המערכת מוטמעת כיום אצל מאות לקוחות בארץ, ברובם ארגוני אנטרפרייז, ואצל רבים נוספים ברחבי העולם, מתחומים שונים ומגוונים. באפריל אשתקד קיבלה Centerity עיטור Gartner Cool Vendor 2014 – היחידה בעולם לתחום המוניטורינג.

באו לבקר במאורת הנמר: שמעון קיקיון, יזם ומנכ"ל ExitSoft, ודיתי, בתו, מנהלת השותפים העסקיים בישראל של Centerity

באו לבקר במאורת הנמר: שמעון קיקיון, יזם ומנכ"ל ExitSoft, ודיתי, בתו, מנהלת השותפים העסקיים בישראל של Centerity

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנחם לנדאו

    הנני גאה בשמעון קיקיון שהיה פיקודי בממר"מ בשנות השיבעים ובמפקדי מרדכי שהיה ר' ממר"מ בשנות השישים בעת שגויסתי ליחידה. את דיתי המיוחדת והנהדרת הכרתי מאוחר יותר.

  2. יובלOM

    מכיר את שימעון מלפני שנים באמת מיחשוב(INTEROP), אדם מקסים, ישר והגון. אני עוד זוכר את דיטי שהיתה בת 14 , ממש גדלה להיות אישה מרשימה. משפחה מקסימה

אירועים קרובים