One1 שדרגה את מערכת ה-ERP של דור אלון מגרסה 7 ל-8; ההיקף הכספי: 200 אלף שקלים

מערכת One1ERP כוללת מודולים יעודיים למגזר האנרגיה, ביניהם מודול בילינג וניהול פרויקטים לתחום הגז, מודול שיבוץ הובלות והפצה לתחום הדלקים, התחשבנות עם תחנות דלק וסוכנים, ועוד

One1ERP מקבוצת One1 שדרגה את מערכת ה-ERP מתוצרתה המוטמעת  בדור אלון, מגרסה 7 לגרסה 8. מערכת One1ERP כוללת מודולים יעודיים למגזר האנרגיה, ביניהם מודול בילינג וניהול פרויקטים לתחום הגז, מודול שיבוץ הובלות והפצה לתחום הדלקים, התחשבנות עם תחנות דלק וסוכנים וניהול שירות ושיבוץ טכנאים, עבודה עם מסופונים וקבלת הודעות SMS. היקפו הכספי של פרויקט השדרוג, שהסתיים לאחרונה, מסתכם בכ-200 אלף שקלים.

במסגרת תהליך השדרוג, אותו הוביל צוות משותף של אנשי One1ERP ודור אלון, בוצעו בדיקות מקיפות על מנת לוודא את תקינות המערכת בגרסה החדשה. בסוף תהליך השדרוג נערכה סימולציה מסכמת, במהלכה נבדקה המערכת בעומס מלא, על-מנת לוודא ששדרוג המערכת התבצע בהצלחה.

לדברי אודי ויזנר, מנכ"ל One1ERP, "דור אלון משתמשת במערכת One1ERP מזה 5 שנים בהצלחה רבה. החברה מאמצת באופן מתמיד פיתוחים חדשים, שמפותחים על-ידי הצוות של One1ERP על-פי אפיון צוות דור אלון, ומובילה את תהליכי ההטמעה בארגון של פיתוחים אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים