ג'ונתן קמין, USAID: "ארצות הברית רואה חשיבות בתעסוקת ערבים בהיי-טק"

"מדובר באמצעי לקידום הדיאלוג בין האוכלוסיות באזור", אמר קמין, סגן יו"ר הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי לאזור הגדה המערבית ועזה

ג'ונתן קמין, סגן יו"ר USAID. צילום: פלי הנמר

"ארצות הברית רואה חשיבות בתעסוקת ערבים בהיי-טק הישראלי, כאמצעי לקידום הדיאלוג בין האוכלוסיות באזור", כך אמר ג'ונתן קמין, סגן יו"ר USAID (הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי) לאזור הגדה המערבית ועזה.

קמין ייצג את שגרירות ארצות הברית בישראל בכנס שערכה היום (ד') בגן התעשייה בנצרת עמותת צופן, שפועלת לקידום תעסוקת ערבים בהיי-טק הישראלי, בהפקת אנשים ומחשבים. בכנס השתתפו עשרות בכירים בתעשיית ההיי-טק בישראל והנחו אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, והנס שקור, יועץ לסטארט-אפים דיגיטליים ומייסד MobileMonday נצרת.

USAID היא גוף עצמאי שאחראי על סיוע החוץ שמעניקה ממשלת ארצות הברית למדינות שונות בעולם. קמין הדגיש כי הסוכנות מתמקדת במדינות וחברות מתפתחות, ורואה בפעילותה "קישור ישיר מהעם האמריקני לאנשים שעובדים באותן מדינות". כך, לדבריו, גם במקרה של ההיי-טק בישראל וברשות הפלסטינית.

"הפעילות שלנו מגשרת בין ישראלים ופלסטינים, יהודים וערבים", ציין. "אנחנו פועלים בעזה בתחומים כגון חינוך, מים ובריאות. כאן, בישראל, יש לנו משימה מיוחדת, שנתמכת על ידי הקונגרס: קידום דיאלוג בין אנשים".

הוא הוסיף כי USAID תומכת בצופן "במטרה ליצור דיאלוג ולשבור חומות על ידי העסקת אנשים בתחומי ההיי-טק, הבריאות ותחומים נוספים".

קמין סיכם באמרו כי "בשבוע הבא יש בחירות בישראל וכולם מחכים לראות מה תהיה התוצאה. עבורנו אין שאלה – לא משנה מי ייבחר, העבודה החשובה שאנחנו עושים כאן והתמיכה יימשכו. אני מבטיח שממשלת ארצות הברית תמשיך לתמוך בתכניות מעין אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים