קספרסקי הכריזה על תחרות לסטארט-אפים בתחומי אבטחת המידע והסייבר

החברות שיתקבלו לתוכנית SSC ייהנו מהדרכות, ליווי של מומחים ופרסים בסך כולל של 80 אלף דולר ● 25 מיזמים ישראליים יתקבלו לפרויקט

לוגו התוכנית

מעבדת קספרסקי (Kaspersky) הכריזה על SSC (ר"ת Security Startup Challenge) – יוזמה גלובלית שנועדה לזהות ולטפח כישרונות חדשים בתעשיית אבטחת המידע. מדובר בתוכנית אקסלרטור שפותחה והוטמעה על ידי Kaspersky Academy, בשותפות עם הקרנות Magrove Capital Partners ו-ABRT Venture Fund, כדי לספק לסטארט-אפים גישה למומחים בעולמות העסקים, אבטחת הסייבר והיכולות חוצות התעשיות.

התוכנית מציעה הזדמנות למייסדי סטארט-אפים באבטחת סייבר ובתחומים קשורים, כגון טכנולוגיות פיננסים, שירותי בריאות, מובייל, האינטרנט של הדברים והענן, להתחרות על פרסים בסך כולל של 80 אלף דולר והמשך תמיכה לאחר התוכנית.

SSC תיערך במקביל במספר מקומות בעולם. בישראל היא תתקיים בשיתוף פעולה עם מספר גופים: תוכנית Jnext של הרשות לפיתוח ירושלים; עיריית ירושלים; המשרד לענייני ירושלים והתפוצות; בית הספר להנדסה ולמדעי המחשב באוניברסיטה העברית; ויישום, חברת מסחור הטכנולוגיות של האוניברסיטה. בסך הכול יתקבלו מישראל 25 יוזמות.

התוכנית תציע בין החודשים מרץ לאוגוסט סדרה של סדנאות דו יומיות בירושלים, ברלין, סן פרנסיסקו, סינגפור ומוסקבה. לאחריהן תתקיים תוכנית אקסלרטור שתכלול עבודה מרחוק עם צוות מומחים תומך ושתי סדנאות בלוקסמבורג, ובסיום ייערך אירוע מסכם במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT).

סטודנטים ויזמים בתחילת דרכם מישראל יכולים להציג את רעיונותיהם ולהגיש מועמדות לסדנה הישראלית כאן. הסדנה תתקיים ב-22-24 במרץ בבית הספר להנדסה ולמדעי המחשב על שם רחל וסלים בנין, קמפוס אדמונד י. ספרא, האוניברסיטה העברית. פרויקטים מבטיחים שיגישו סטודנטים מהאוניברסיטה יזכו בליווי עסקי של יישום. התאריך האחרון להגשת מועמדות הוא 21 במרץ 2015. ועדה מיוחדת תטפל בתהליך הבחירה, ותזהה את היחידים והצוותים עם ההצעות המבטיחות, החדשניות או המרגשות ביותר.

לדברי יוג'ין קספרסקי, יו"ר ומנכ"ל ענקית אבטחת המידע, "נוף איומי הסייבר הופך למסוכן יותר ויותר, והעולם זקוק לרעיונות חדשים, תפיסות חדשות וגישות חדשות לגבי אבטחת סייבר. כתוצאה מכך, חלה עלייה משמעותית בהשקעות הון בסטארט-אפים בשלבים הראשונים. ליזמים צעירים יש כיום הזדמנות מצוינת לבנות חברה מצליחה באמת. החברה שלנו הייתה סטארט-אפ לפני זמן לא רב ואני יכול לומר שזה מרגיש נפלא להילחם ברעים ולבנות את העסק שלך מאפס".

אודי בן דרור, ממלא מקום מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, ציין כי "בעבר הרחוק היינו מגינים על הנכסים שלנו באמצעות חומות. אחר כך, החומות הפכו לחומות אש ממוחשבות. כיום, כשרובנו מחזיקים בכיס מחשב רב עוצמה והמידע אודותינו מפוזר על פני מאות שירותי רשת, איומי הסייבר הפכו מוחשיים מתמיד".
לדבריו, "זירת היזמים והמפתחים התוססת של ירושלים משלבת בתוכה ידע טכנולוגי מעמיק וחדשנות יצירתית. זהו בהחלט המקום הראוי להתחיל בו את החיפוש אחר פתרונות הגנת הסייבר של המחר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים