טופ סולושנס הטמיעה בפז שמנים מערכת ניהול תוכן של Open Text; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט, הוטמעה בתוך מערכת הסאפ של החברה תוכנה לניהול וארכוב של מסמכים המלווים את התהליכים העסקיים המתנהלים במערך הבק-אופיס במחלקות כגון רכש וכספים ● שמוליק זונטג, מנמ"ר פז שמנים: "הטמעת המערכת תייעל את ההתנהלות בארגון"

טופ סולושנס, מקבוצת רמדור, הטמיעה מערכת לניהול תוכן ארגוני של Open Text בחברת פז שמנים, העוסקת בייצור ושיווק שמנים וכימיקלים לתחום האוטומוטיבי והתעשייתי. במסגרת הפרויקט, הוטמעה בתוך מערכת הסאפ (SAP) של החברה תוכנה לניהול וארכוב של מסמכים המלווים את התהליכים העסקיים המתנהלים במערך הבק-אופיס במחלקות כגון רכש וכספים. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

התהליך הראשון והמרכזי שפז ביקשה לתת לו מענה הוא "תיק רכש ממוחשב" – קבלת מבט אחיד אודות הישויות המרכזיות הקשורות לתהליכי הרכש בחברה, וכן את המסמכים הקשורים לישויות אלו. יישום זה נועד לאפשר קבלת תמונה מלאה אודות שרשרת הרכש הארגונית החל משלב דרישת הרכש, דרך מסמך החומר (מק"ט), הזמנת הרכש והחשבונית. כמו כן, בוצעה העברת ידע לצוות פז שמנים, דבר שאמור לאפשר לצוות המיישמים ליישם פרויקטים נוספים כגון: תיק לקוח, תיק משלוחים ועוד.

שמוליק זונטג, מנמ"ר פז שמנים, אמר, כי "בחרנו במערכת של Open Text לניהול התוכן הארגוני מאחר והמערכת פשוטה וידידותית למשתמש. השימוש בתיק הרכש מאפשר לראות את כל המסמכים והנתונים במבט אחיד ובמבנה היררכי. ההטמעה של המערכת מייעלת את ההתנהלות בארגון – אין צורך לבצע תיוק של מסמכים והמסמכים נגישים בכל רגע נתון לכל המשתתפים בתהליך".

לדברי שי עבאדי, סמנכ"ל טכנולוגיות בטופ סולושנס, "המערכת מאפשרת לפז שמנים לקבל מבט כולל של תהליכי הרכש במספר מבטים דינמיים כאשר כל מבט מאפשר לבנות את רצף הישויות בצורה היררכית שונה על פי צרכי הארגון. על ידי כך, יכול מנהל הרכש בארגון לקבל תמונת מצב מלאה אודות תהליך הרכש, הכולל ישויות תפעוליות וכן מסמכים הקשורים אליהן, מכיוונים שונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים