מטריקס משיקה את 8300: זרוע עבור סטארט-אפים

בין הכלים שיציע השירות החדש: ייעוץ וליווי טכנולוגי משלב בחירת הטכנולוגיה והארכיטקטורה ולאורך כל מחזור החיים של המוצר

8300 של מטריקס

מטריקס השיקה זרוע עסקית חדשה בשם 8300, שתספק פתרונות ושירותים טכנולוגיים ועסקיים לסטארט-אפים ישראליים.

8300, אשר תפעל כגוף ייעודי, תישען על הידע שצברה מטריקס במגוון עולמות הטכנולוגיה והמחשוב, תציע לסטארט-אפים ולחברות טכנולוגיה שירותים ופתרונות מותאמים לצורכיהם בכל שלב מרגע הקמתם, עם גמישות עסקית, לוחות זמנים מהירים לאספקת הפתרונות לסטארט-אפים בשלבי החיים שונים.

מטריקס הקימה את החטיבה החדשה, מתוך הבנת צרכים רבים ומיוחדים של חברות לקבל מגוון של שירותים מקצועיים במהירות, תוך גמישות עם הצורך בזמן הגעה מהיר וטוב לשוק. עקרון חשוב נוסף היה שמירה על הקניין הרוחני של הסטארט-אפ.

בין הכלים שיציע השירות החדש: ייעוץ וליווי טכנולוגי משלב בחירת הטכנולוגיה והארכיטקטורה ולאורך כל מחזור החיים של המוצר; שירותי פיתוח ובדיקות תוכנה; פתרונות ושירותי ענן לרבות DevOps; מוצרים טכנולוגיים בתחומי Analytics ו-Big Data, מובייל, אבטחת מידע ועוד. כמו כן, תציע הזרוע שירותי משאבי אנוש וגיוס גמישים, על פי הצרכים של המיזמים.

חברות ההזנק יקבלו ייעוץ וליווי עסקי על ידי מנטורים מטעם מטריקס, בנושאים הקשורים לגיבוש תוכנית עסקית, מיפוי שוק ופיתוח עסקי, קישור למקבלי החלטות בקרב חברות וארגונים וחיבור למנהלים מובילים בחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, במגוון של תחומים.

רונן אנגלר, סמנכ"ל המכירות ומוביל פעילות 8300, אמר כי "ישראל היא אומת סטארט-אפים מובילה עם אלפי סטארט-אפים פעילים, שנדרשים למגוון של שירותים ופתרונות, על מנת לצאת לשוק במהירות ובצורה הטובה ביותר. הקמת 8300 מאגדת במקום מרכזי אחד ונגיש את כל הידע, הניסיון והמומחים הרבים של מטריקס במגוון התחומים, יחד עם הפתרונות והשירותים הטכנולוגיים שאנו יודעים להציע".

אנגלר הוסיף כי "לקוחות 8300 יקבלו חיבור לאקו סיסטם של מטריקס, שכולל מומחים ומובילים טכנולוגיים, מנהלים ומקבלי החלטות מקרב חברות וארגונים במשק, מערך שותפים עסקיים וחברות טכנולוגיה בישראל ובעולם. כל אלה יוכלו לסייע לסטארט-אפים לחשוף את פתרונותיהם בקרב מקבלי החלטות וחברות – בדרך להצלחתם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים